سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اطلاعات در جلسه این کمیسیون با تاکید بر این که تهدید امنیتی را در نطفه خفه می کنیم، بیان کرد که نیروهای امنیتی تاکنون به داعش اجازه نداده اند حتی یک اقدام ضد امنیتی در کشورمان انجام دهد.

تهدید امنیتی را در نطفه خفه خواهیم کرد/تلاش تروریست ها کشف و خنثی شد

«سیدحسین نقوی حسینی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود علوی» همراه با معاونان و مدیران ارشد وزارت اطلاعات مهمان کمیسیون بودند و وزیر اطلاعات گزارش جامعی از فعالیت های وزارتخانه و اعتبارات مورد نیاز دستگاه اطلاعات ارایه کرد.

وی افزود: علوی با تشکر از نامه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حمایت از اعتبارات و بودجه وزارت اطلاعات از همکاری دولت و معاون برنامه ریزی رییس جمهوری با این وزارتخانه نیز قدردانی کرد.

نقوی حسینی ادامه داد: علوی با اشاره به انواع توطئه ها، تهدیدها و اقدامات ضد امنیتی که علیه امنیت کشورمان طراحی می شود گفت الحمدالله امروز با تاکید بر نیروهای متخصص و متعهد وزارت اطلاعات و امکانات موجود اجازه نداده ایم هیچ قدرت، گروه یا معاندی بتواند به امنیت کشورمان لطمه ای وارد کند و قاطعانه اعلام می کنیم در آینده نیز امن ترین کشور خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه مطرح شد که رویکرد وزارت اطلاعات این است که اجازه ندهد هیچگونه تهدید یا توطئه ای در خارج از مرزها شکل بگیرد و هر نوع تهدید امنیتی را در نطفه خفه خواهیم کرد.

نقوی حسینی گفت: همچنین در این جلسه مطرح شد که گروه های تروریستی سعی می کنند با وارد کردن امکانات انتحاری و انفجاری به ناامنی ها دامن بزنند اما سربازان امام زمان (عج) کلیه تلاش های مذکور را کشف و خنثی کرده اند تا امنیت شهروندان حفظ شود.

وی ادامه داد: علوی در این جلسه گفت که اهل سنت کشورمان که در طول تاریخ با همگرایی و تعامل کاملا صمیمانه با شیعیان، اجازه حضور و فعالیت به گروه های تکفیری و افراطی نخواهد داد و همین امر زمینه فعالیت های گروه های تروریستی تکفیری و افراطی را از بین برده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: همچنین در این جلسه از ضرورت مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، فرار مالیاتی و فساد اقتصادی سخن گفته شد و چنین امری نیازمند حمایت اعتباری است و وزارتخانه در پایان پیشنهادات خود در زمینه اعتبارات را مطرح کرد.



**محکوم کردن بازداشت شیخ علی سلمان

وی ادامه داد: در ابتدای این جلسه علاءالدین بروجردی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون در آخرین روز رزمایش ارتش جمهوری اسلامی و مشاهده اوج اقتدار و افتخار این نظام جمهوری اسلامی، از برگزار کنندگان رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: همچنین بروجردی با اشاره به حضور کمیسیون در دیدار از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاهده زحمات و تلاش های آن ها، از زحمات سردار خاکپور و نیروهای واحد رزمندگان و حافظان مرزهای غرب و شرق تقدیر و تشکر کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: همچنین بروجردی با اشاره به حوادث تلخ بحرین و ظلمی که امروز به مردم بحرین می رود اعلام کرد بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق را به شدت محکوم می کنیم.

نقوی حسینی یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکوم نمودن بازداشت شیخ علی سلمان، برخورد خشونت بار با مطالبات مردم را محکوم کرد.

وی گفت: در ادامه، رییس کمیسیون با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون از پلیس آگاهی و آشنایی با آخرین تحولات توانمندی های کشف جرایم توسط پلیس آگاهی، از زحمات آنان تقدیر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.