قدس آنلاین:مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با تبریک میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت افزود : حضور اقوام و پیروان مذاهب اسلامی در خراسان شمالی ، رنگین کمانی از تنوع فرهنگها و معرفتها در این خطه از ایران اسلامی پدید آورده است .

صدا و سیمای خراسان شمالی منادی همبستگی اقوام و مذاهب شیعه و سنی در استان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،احمد مهدوی خاطر نشان کرد: صدا و سیما به عنوان رسانه فراگیر استان در راستای سیاست های تقویت همگرایی اقوام ، انسجام و اتحاد ملی و همبستگی اجتماعی روزانه در کنار برنامه های فارسی برنامه های متنوعی نیز به زبانهای کرمانجی ، ترکی ، ترکمنی و تاتی تولید و پخش می شود .

وی با اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از این برنامه ها افزود : رسانه به عنوان ابزار انتقال پیام نقش موثری در احیاء خرده فرهنگ ها و معرفی آداب و رسوم اقوام مختلف دارد که کارشناسان حوزه رسانه و امنیت نیز بر اثربخشی تولید و پخش این برنامه صحه گذاشته اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تصریح کرد : رسانه استانی با شکل دادن مثلث مردم ، مسئولین و رسانه همه ظرفیت و توان خود را برای تقویت وحدت جامعه ، گسترش باورهای دینی و اعتقادی و برنامه های توسعه ای استان بکار گرفته است .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.