سخنگوی فراکسیون حفظ محیط زیست مجلس از مخالفت اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس با احداث جاده در جنگل ابر خبر داد.

مخالفت فراکسیون محیط زیست مجلس با احداث جاده‌ در جنگل ابر

 به گزارش باشگاه خبرنگاران،کمال‌الدین پیرموذن در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران در خصوص آخرین اخبار مبنی بر موضوع احداث جاده در جنگل ابر گفت: در پی جمع آوری 151 امضا که جناب نوروزی در جهت اجرای احداث جاده در جنگل ابر از نمایندگان دریافت کرده بودند این موضوع مورد توجه هیئت رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس قرار گرفت.
 
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس افزود: موضوع احداث جاده در جنگل ابر بی‌شک دغدغه‌ای بود که همه آحاد ملت به لحاظ وجود گونه‌های جانوری نادر در جهان درخواست توقف آن را داشتند.  
 
پیرموذن با اشاره به جلسه بررسی احداث جاده در جنگل ابر به دعوت استانداری، سازمان محیط زیست و بسیاری از نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: در خصوص حکمیت در موضوع مربوطه، هیئت‌رئیسه فراکسیون محیط زیست به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس و بسیاری از نمایندگان از کمیسیون‌های امنیت ملی، عمران و اصل 90 سفر دو روزه‌ای را به مقصد استان گلستان داشتند.
 
وی ادامه داد: ما پس از بازدید میدانی از جنگل ابر و سه جاده‌ای که خوشبختانه حد فاصل علی آباد تا شاهرود قرار داشت ضمن احترام به دغدغه عزیزان در خصوص احداث جاده بین این دو شهر که به واسطه دریافت اطلاع از اساتید دانشگاهی مورد بررسی بود تصمیم‌گیری کردیم.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری جمعی از مسئولین ذیربط در خصوص احداث جاده در جنگل ابر تاکید کرد: هیئت‌رئیسه فراکسیون حفظ محیط‌زیست مجلس به استناد از قانون صیانت از جنگل و به خاطر این که جنگل ابر به مانند تخت جمشید مورد اهمیت بوده نظر قطعی خود را معطوف به این موضوع کرد که وجبی از این جنگل به هیچ وجه نباید مورد تخریب قرار بگیرد و اگر متولیان امر منطقه مصر به احداث جاده هستند صرفا و فقط می‌توانند از تونل در تمام طول مسیر استفاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.