معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: از سال آینده مشکل بیمه درمانی کودکان استثنایی به‎طور کامل حل خواهد شد.

رفع مشکل بیمه درمانی کودکان استثنایی از سال آینده
به گزارش ایسنا، مجید قدمی در نشست با مدیران مراکز استثنایی استان لرستان،گفت: کار در حوزه دانش‎آموزان استثنایی کاری حساس و ظریف است و باید برای بهره‎وری بیشتر به دنبال ارتقاء دانش بود و بر دایره معلومات و دانش خود افزود.

وی با اشاره به اقدامات موثری که در حوزه دانش‎آموزان استثنایی صورت گرفته است، گفت: از سال آینده مشکل بیمه درمانی کودکان استثنایی به‎طور کامل حل خواهد شد و کار تامین بودجه و اعتبارات سرویس‎های مدارس این دانش‎آموزان هم در دست بررسی و اقدام است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: به منظور کیفیت بخشی سنجش قبل از دبستان کودکان از ابتدای آذرماه به صورت آزمایشی در 10درصد جامعه هدف شروع شده است تا امکان مطالعه و بررسی دقیق پس از پالایش وجود داشته باشد.

قدمی از واریز چند مرحله از سرانه دانش‎آموزی به مدارس استثنایی خبر داد و اظهار کرد: در خصوص تغییر کتاب‎های درسی از نظر محتوایی اقداماتی صورت گرفته است و تلاش می‎شود تا آموزش‎های ضمن خدمت هم با دقت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: بر همین اساس دوره‎های تخصصی به‎صورت متمرکز در تهران و دوره‎های عمومی به استان‎ها محول شده است.

وی اضافه کرد: با توجه و عنایت دولت 35درصد به بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش استثنایی اضافه خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.