به دنبال واقعه حمله به دفتر یک نشریه فرانسوی در هفته گذشته، لابی گران صهیونیستی با نصب اعلامیه هایی برروی اتوبوس های شهر سانفرانسیسکو موج تازه ای از تبلیغات اسلام هراسانه علیه مسلمانان جهان آغاز کرده اند.

تبلیغات اسلام هراسانه صهیونیست ها در سانفرانسیسکو شدت گرفت

یکی از گروه های لابی گر صهیونیستی به نام' بنیاد دفاع از آزادی های آمریکایی' با پرداخت هزینه های سنگین به شرکت حمل و نقل شهری سانفرانسیسکو ونصب تصاویری از آدولف هیتلر درکنار حاج محمد افندی امین الحسینی یکی از رهبران ضد صهیونیست فلسطینی بر روی بیش از 50 اتوبوس شهری سانفرانسیسکو اسلام را با نازیسم مقایسه کرده وخواستار قطع کمک های مالی به کشور های مسلمان جهان و مقابله با آنچه که این گروه 'رواج فرهنگ نفرت نامیده ' شده است.

این گروه لابی صهیونیستی در این گونه تبلیغات اسلام هراسانه سابقه ای طولانی داشته و برای نمونه در اعلامیه های تبلیغاتی سال 2012 خود خطاب به مردم آمریکا گفته بود:در نبرد میان انسان متمدن و وحوش از انسان های متمدن یعنی از اسرائیل حمایت کنید.

پاملا گلر بنیانگذاری این لابی صهیونیستی استفاده از شیوه هایی از این قبیل را تنها راه دور زدن رسانه های آمریکایی وبرقراری ارتباط مستقیم با مردم آمریکا دانسته است.

درحالی که مسئولین دولتی شهر سانفرانسیسکو این اعلان ها را مورد انتقاد شدید قرار داده اند اقدامی برای جلوگیری از آن ها نکرده اند.

پاول روز سخنگوی شرکت حمل ونقل شهری سانفرانسیسکو درواکنش به اعتراض مردم به خبرنگاران گفته است: ما از این که اینگونه آگهی های تبلیغاتی اهانتی به مردم محسوب می شود متاسفیم اما متمم قانون اساسی آمریکا آزادی بیان واز جمله بیاناتی را که اهانت آمیز محسوب می شوند آزاد شمرده است.

این سخنگو در توجیه بی تفاوتی مقامات آمریکایی نسبت به این اقدامات گفته است: جلوگیری از نصب این اعلان ها بی تردید منجر به دعوی قانونی از طرف حامیان این تبلیغات خواهد شد و این شرکت درنهایت مجبور خواهد شد تا به حکم دادگاه با نصب این اعلان ها موافقت کند.

*ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.