محمدعلی صباغی کارگردان و هنرمند مشهدی که 13سال پیش فیلمی با عنوان مسافرتاریکی که به یک معضل اجتماعی با موضوع ایدز پرداخت به علت اینکه درآن زمان این چنین شفاف سازی هایی زیاد مرسوم نبود مورد انتقاد زیادی قرار گرفت و هم اکنون وی بعد از گذشت سیزده سال با تجربه بیشتر فیلم لالایی با معضل اجتماعی ماهواره را کارگردانی خواهد کرد.

 گلوله های نامرئی ذهن جوانان را نشانه رفته است اما ما هنوز خوابیم
کارگردان فیلم سینمایی لالایی در خصوص هدف و نگاه فیلم لالایی گفت:هدف ما از ساختن این فیلم دو دغدغه اساسی است. ابتدا در حال حاضر سواد رسانه ای مردم بسیار پایین است که از رسانه ها استفاده نابجا داریم و دوم اینکه تاثیر پذیری مستقیم ماهواره در جامعه را شاهد هستیم که به این دو معضل اساسی در این فیلم می پردازیم.
محمدعلی صباغی افزود:در این فیلم تلاش میکنیم با یک نگاه صادقانه،بدون غرض ورزی و بسیارکارشناسی شده وقایع تلخ جامعه امروز را به نمایش بگذاریم در واقع این فیلم حقایق هجوم نرم رسانه ای را به نمایش خواهدگذاشت.
وی در ادامه اشاره کرد:نیت اصلی روشنگری امواج ماهواره ای،هجوم رسانه های فارسی زبان بیگانه در واقع گلوله های نامرئی هستند که به ذهن جوانان نشانه رفته اند اما متاسفانه ما خودمان را به خواب زده ایم و نمی خواهیم از این خواب بیدار شویم و آگاه سازی  این هجوم برعهده هنرمندان است.
کارگردان لالایی اضافه کرد:هیچ گونه هزینه دولتی دریافت نکرده ایم ضمن اینکه از همه ارگان ها درخواست کمک غیرنقدی خواستیم ولی متاسفانه هنوز آن را هم دریافت نکرده ایم.
وی در پایان گفت:برای اولین بار از سیستم story board(استوری بورد) گرافیکی استفاده می کنیم و این فیلم دکوپاژهای بسیارسنگینی دارد
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.