قدس آنلاین:رئيس مجمع نمايندگان خراسان شمالي در مجلس شوراي اسلامي گفت: در راستاي دفاع از بودجه ناجا نمايندگان مجلس با نگاهي کاملا موافق با نماينده پارلماني فرمانده ناجا در مجلس شوراي اسلامي در ارتباط هستند.

نگاه موافق نمايندگان مجلس به دفاع از بودجه ناجا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،موسي الرضا ثروتي در ديدار معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي خراسان شمالي ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزي نيروي انتظامي در برقراري امنيت استان افزود: امروز پليس با اتکا به ايمان و تقواي الهي توانسته در انجام ماموريت هاي خود گام هاي موثري بردارد و دستاوردهاي قابل توجهي را کسب کند.

وي با بيان اينکه احساس امنيت بالايي در استان وجود دارد ، بيان داشت: نمايندگان استان پيگير خواسته هاي نيروي انتظامي در همه زمينه ها هستند.

نماينده مردم شهرهاي بجنورد، مانه و سملقان، رازوجرگلان و گرمه و جاجرم استان خراسان شمالي در مجلس شوراي اسلامي همچنين خاطرنشان کرد: در راستاي دفاع از بودجه فرماندهي انتظامي استان ، نمايندگان مجلس با نگاهي کاملا موافق با نماينده پارلماني فرمانده ناجا در مجلس شوراي اسلامي در ارتباط هستند.

"ثروتي" افزود: در جلساتي که با نماينده تام الاختيار مقام معظم رهبري در ستاد کل نيروهاي مسلح داشتيم مقرر شد تا اعتبارات سهم خراسان شمالي و دولت در صورت عدم تحقق، از رديف سفر رهبري تامين و واگذار شود تا نسبت به تکميل پروژه هاي نيمه تمام در استان اقدام شود.

وي در پايان از پيگيري ايجاد مرکز مانيتورينگ در شهرستان هاي بجنورد، شيروان و اسفراين ، افزايش دوربين هاي سطح شهر و محورهاي مواصلاتي بخصوص محور بجنورد به جنگل گلستان و همچنين پيگيري پروژه هاي عمراني نيمه تمام فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي خبر داد.

سرهنگ"حسين بدري" معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي نيز در اين ديدار ضمن قدرداني از تعامل و حمايت هاي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از نيروي انتظامي ، گفت: امنيت يک محصول نسبي است و زير بناي توسعه پايدار در هر جامعه امينت است.

وي افزود: پليس تا حد توان سهم خود را در ايجاد امنيت به انجام رسانده است و براي پايداري امنيت در جامعه ، همه اقشار جامعه همراه با نهادها و ادارات ذيربط بايد سهم و نقش خود را به خوبي ايفاء کنند.

اين مقام انتظامي همچنين بيان داشت: اگر امروز احساس امنيت در استان خراسان شمالي از رشد قابل قبولي برخوردار مي باشد نشان از مشارکت جدي مردم در مقوله امنيت و تعامل آنان با پليس و سازمان هاي امنيتي است.

گفتني است در اين ديدار سرهنگ"بدري" معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان خراسان شمالي به منظور دفاع از بودجه ناجا، گزارشي از روند پيشرفت پروژه هاي عمراني سفر مقام معظم رهبري و نيازمنديهاي فرماندهي انتظامي استان ارائه کرد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.