۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 261643

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه از مدیران سیاسی وزارت کشور خواسته‌ایم از فعالیت‌های حزبی و سیاسی در آستانه انتخابات پرهیز کنند، گفت: در همایش اصلاح‌طلبان یکی از مدیران کل وزارت کشور که اصلاح‌طلب هم هست، پیام شخصی را قرائت نکرده بود بلکه بیانیه همایش را قرائت کرده بود.

وزیر کشور: اتهامات رحیمی اثبات شد
وی درخصوص شماره‌گذاری اتوبوس‌های اسکانیا نیز گفت:‌ اسکانیا از شرکت‌های موفق دنیا در تولید اتاق اتوبوس است و ما نیز گفته‌ایم که اگر این شرکت استانداردهای لازم را رعایت کند، شماره‌گذاری می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: تولید اسکانیا متوقف نشده بود بلکه شماره‌گذرای آن متوقف شده بود، این شرکت یک افتخار برای ایران است و ما نیز از تولید داخل حمایت می‌کنیم.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوالی درخصوص اعلام نام فردی در پرونده رحیمی در نامه دیشب وی به احمدی‌نژاد نیز اظهار داشت: فردی که رحیمی در نامه‌اش عنوان کرده از او پول برای توزیع بین نمایندگان مجلس گرفته اصلا در دولت نبوده است، به نظر بنده اتهامات رحیمی در دادگاه بررسی و اثبات شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیراسته فر IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    0 0
    جابر ابدالی کیست؟ وپولهارا ازکجاآورده بوده وچه کسی به اودستورداده بوده که به این لیست170نفره کمک کنه؟ درمقابل اوچی میخواسته؟