یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت ایران هرگز در مورد اصل نظام و ولایت فقیه تفاوت دیدگاه ندارند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان می‌دهد که تفکر نبود انسجام در درون کشور اشتباه محساباتی دشمن است.

یک نماینده مجلس: نبود انسجام در کشور، اشتباه محاسباتی دشمن است

حجت الاسلام وحید احمدی در گفت و گو باایسنا، اظهار کرد: با وجود برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دشمنان و رسانه‌های بیگانه، مردم در 22 بهمن امسال نیز راهپیمایی باشکوهی رقم خواهند زد.

وی از مردم به عنوان یکی از مهمترین پایه‌های استحکام نظام و انقلاب در سال‌های پیروزی و دوران پس از آن یاد کرد و افزود: این وحدت و انسجام مردم بود که در این سال‌ها نظام را روی پا نگه داشت و باعث استحکام آن شد.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین با بیان اینکه قطعا بین مردم داخل کشور تفاوت‌هایی در نظر و دیدگاه وجود دارد، عنوان کرد: این تفاوت دیدگاه‌ها هرگز باعث اختلاف آنها در خصوص نظام و اساس آن نبوده ‌است.

احمدی ادامه داد: ممکن است دشمنان فضاسازی کنند که مردم ایران وحدت درونی ندارند و حامی دولت و نظام نیستند، اما این به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ممکن است مردم از یک مجموعه مدیریتی و یا نظارتی رضایت نداشته باشند، اما آن را به پای نظام نمی‌گذارند.

وی معتقد است: اینکه دشمن فکر کند با برخی فشارها مانند تحریم‌ها جمهوری اسلامی را از پای در می‌آورد و مردم را ناراضی می‌کند، یک اشتباه محاسباتی بزرگ است.

احمدی با اشاره به اینکه دشمنان بارها و از روش‌های متفاوت تلاش کردند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند و مردم را از داخل علیه نظام بشورانند، تصریح کرد: این برنامه‌ریزی‌ها هرگز جواب نداده و ما نمونه آن را در فضاسازی‌های انتخابات سال 88 دیدیم که نه تنها مردم دلسرد نشدند، بلکه با حضور محکم خود به دشمن جواب دادند.

این نماینده مجلس گفت: همه ‌اینها نشان می‌دهد مردم هیچ دلخوری و نقدی نسبت به اساس نظام و لایت فقیه ندارند و با دید سیاسی هم به دستاوردهای نظام نگاه نمی‌کنند.

وی افزود: مردم در راهیپمایی 22 بهمن امسال هم حضوری بی‌سابقه خواهند داشت و بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کنند و برگی زرین به افتخارات خود می‌افزایند.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها در کشور اشاره و یادآوری کرد: ما منکر نیستیم که تحریم‌ها به کشور فشار آورده، اما این فشارها نمی‌تواند مردم، دولت و نظام ایران را متوقف سازد.

احمدی راهکار برون رفت از این وضعیت را توجه به داشت‌های داخل دانست و یادآوری کرد: نباید به بیرون از کشور چشم داشته باشیم که آنها کاری برای ما بکنند، بلکه باید به منابع داخل متکی باشیم که این همان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: هدف از اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخل با نگاه برون‌گرا است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی ما را از این وضعیت نجات می‌دهد، پس باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد و دولت با استفاده از آن، توقعات مردم را برطرف سازد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.