قدس آنلاین: مدیر کل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان گفت: طی ۱۰ ماه نخست یک میلیارد و ۵۴۴ میلیون و ۸۳۷ هزار و ۳۴۸ لیتر بنزین در استان اصفهان سوزانده شده که در مدت ۱۰ ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵۷ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲.۵۷ درصدی مصرف بنزین در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حسین کرد افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۵۱۳ لیتر بنزین در اصفهان مصرف شد.
وی به توزیع ۲۷۱ میلیون و ۸۷۷هزار و ۲۱۷ لیتر مازوت در سطح استان اصفهان در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و افزود: در مدت مشابه پارسال ۳ میلیارد و ۳۶میلیون و ۷۳۰ هزار و ۲۵۳ لیتر نفت کوره در اصفهان توزیع شد که در مقایسه با امسال ۹۱.۰۵ درصد کاهش مصرف داشته است.
مدیر کل شرکت پخش فراورده های نفتی اصفهان با اشاره به اینکه در این مدت ۴۹ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۷۲۱ لیتر نفت سفید در استان توزیع شده که در مقایسه با سال گذشته ۹.۱۱ درصد کاهش داشته است.
وی همچنین افزود: در این مدت ۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۴۷۲هزار و ۲۰۴ لیتر نفت گاز (گازوئیل) در استان اصفهان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵.۳۴ درصد رشد داشته است.
کُرد همچنین با بیان اینکه در سال جاری ۴۰۲ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۶۴۷ مترمکعب گاز CNG در استان توزیع شد، یادآور شد: سال گذشته حدود ۳۸۸ میلیون مترمکعب گاز CNG در استان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه امسال ۴.۰۴ درصد افزایش داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.