توان عملیاتی ما بسیار بالاتر ازگذشته بوده و نشانه آن آماده سازی تمام کارکنان و تجهیزات برای دفاع از جمهوری اسلامی است.

نیروی هوایی هر روز آماده تر از قبل، «آماده» دفاع از حریم جمهوری اسلامی است

فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تأکید کرد: نیروی هوایی هر روزآماده تر از قبل، «آماده» دفاع از حریم جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا سرتیپ دوم خلبان واحدی که در آیین ورزش باستانی که شامگاه دیروز به مناسبت روز هوایی در زورخانه پوریای ولی باسمنج برگزار شد سخن می گفت افزود: توان عملیاتی ما بسیار بالاتر ازگذشته بوده و نشانه آن آماده سازی تمام کارکنان و تجهیزات برای دفاع از جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی از جایگاه خاصی برخوردار است افزود: نیروی هوایی با هرگونه تجاوزی سرسختانه برخورد خواهد کرد.

سرتیپ دوم خلبان واحدی خاطرنشان کرد: دشمنان از هرگونه فکر واهی در خصوص دست درازی به مرزو بوم این کشور پرهیز کنند، چرا که علاوه بر حضور توانمند و پر قدرت نیروهای زمینی در مرزها، خلبانان شجاع و نیروهای فنی پایگاه های هوایی با کمال قدرت و شجاعت از آسمان نیلگون این نظام دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: اصلی ترین دستاوردی که نیروی هوایی و این پایگاه به آن دست یافته قطع وابستگی به خارج است.

سرتیپ دوم خلبان واحدی با اشاره به بیعت کارکنان نیروی هوایی با رهبر کبیر انقلاب در نوزدهم بهمن ماه سال 57، گفت: این بیعت نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

لازم به ذکر است همزمان با دهه مبارک فجرو به مناسبت روز نیروی هوایی آیین ورزش باستانی شامگاه دیروز در زورخانه پوریای ولی باسمنج برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.