قدس آنلاین- تبریز:معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي آذربايجان‌شرقي از برگزاري نخستين جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي در سطح استان در اسفندماه سال‌جاري خبر داد.

نخستين جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي برگزار مي‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  علي اسمعيل‌پور اظهار داشت: نخستين جشنواره رسانه، نظم و امنيت عمومي در بخش‌هاي خبر، گزارش و مقاله توسط فرماندهي انتظامي آذربايجان‌شرقي در سطح استاني برگزار مي‌شود.

سرهنگ اسمعيل‌پور تقويت بسترها و زمينه‌هاي رسانه‌اي نظم وامنيت عمومي، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه‌ها، و تقويت سهم رسانه‌ها در پيشگيري اجتماعي را از اهداف برگزاري اين جشنواره دانست.

وي در تشريح محورهاي جشنواره اظهار داشت: ظرافت روان‌شناختي نشر و تحليل اخبار حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه‌شناختي تهيه، تدوين و انتشار اخبار اجتماعي، کنش وري رسانه‌ها در حيطه‌ي ترويج قانونگرايي و نظم‌پذيري، سازوکارهاي رسانه‌اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي، و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقاي تعامل پليس و مردم از محورهاي اصلي جشنواره است.

اين مقام انتظامي اضافه کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند آثار منتشر شده از تاريخ 25 بهمن سال گذشته تا 25 بهمن سال‌جاري خود در رسانه‌هاي مکتوب و مجازي را به دبيرخانه جشنواره واقع در تبريز، خيابان صائب تبريزي، معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، اداره اطلاع رساني و افکار عمومي ارسال کرده و در صورت نياز با شماره تلفن‌هاي 2188752 و 2188743 تماس حاصل فرمايند.

معاون اجتماعي استان آخرين فرصت ارسال آثار را دوم اسفند ماه سال‌جاري و زمان برگزاري جشنواره را 7 اسفندماه ذکر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.