قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای نمایندگان جمهوری اسلامی هستند که با آرمان های امام و رهبری آشنا هستند و هیچ تخطی نمی کنند و اگر کسی در شرایط فعلی حرفی بزند موجب تضعیف تیم مذاکره کننده باشد پسندیده نیست.

تیم مذاکره کننده هسته ای از آرمان های امام و رهبری هیچ تخطی نمی کنند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، عوض حیدرپور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما افزود: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده فعالیت ما صلح آمیز است و تنها راه حل مساله هسته ای بین ایران و 1+5 مذاکرات است و راه دیگری نیست .

وی تصریح کرد: توافق مورد نظر ما توافقی است که همه منافع ملت ایران را در نظر بگیرد و قطعاً راه دیگری وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای نمایندگان جمهوری اسلامی هستند که با آرمان های امام و رهبری آشنایی دارند و هیچ تخطی نمی کنند و اگر کسی در شرایط فعلی حرفی بزند موجب تضعیف تیم مذاکره کننده باشد پسندیده نیست و باید به صورت جدی و اصولی همه در راه اهداف مدنظر مقام معظم رهبری کوشا باشند.

وی در خصوص شهادت "سردار شهید سید رضا حسینی مقدم" که در راه دفاع از حرم امامین شریفین به دست تکفیری های داعش به شهادت رسید ، گفت: سرداران نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروهای مستشاری با داعش می جنگند و برای ایران مایه افتخار است که سردارانش در راه مبارزه با خبیث ترین گروهها همچون داعش به شهادت می رسند.

حیدرپور گفت: من معتقدم ملت عراق توانمند و غیور هستند و با توجه به حوادثی که در حال وقوع است بر داعش پیروز می شوند .

وی وی با اشاره به آمادگی جمهوری اسلامی ایران در مرزها برای مقابله با داعش گفت: اگر داعشی ها به استانهای همجوار ما بیایند ما بایستی حفاظت و حراست از مرزهای خودمان را به صورت جدی انجام دهیم و نیروهای مسلح ما نیز با هوشیاری آمادگی لازم را از قدیم داشته اند و در حال حاضر نیز امادگی هر گونه دفاع از مرزهای کشور را دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.