نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تکلیف ماست که کوتاهی نکرده و در برابر فشارهای آمریکا و استکبار خسته نشویم، گفت: پذیرش حق غنی‌سازی و لغو تحریم به طور کامل و یکجا خواسته مردم و رهبر معظم انقلاب است.

حق غنی‌سازی و لغو کامل تحریم‌ها خواسته مردم و رهبر معظم انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی سعیدی، پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز، با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های انقلاب‌های توحیدی پیشین و بیان شده در قرآن مجید، اظهار داشت: قرآن مجید دو انقلاب عظیم را برای پیامبر اعظم و امت ایشان به تصویر می‌کشد.

وی با بیان اینکه در شش سوره بیش از چهل مرتبه در آیات قرآن از انقلاب حضرت نوح(ع) گفته شده، افزود: علل و عوامل عدم شکل‌گیری حکومت دینی در عصر حضرت نوح(ع) در آیات و سوره‌های قرآن به طور مفصل بیان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دیگر انقلاب بیان شده در قرآن انقلاب حضرت موسی(ع) است که در 35 سوره 132 بار از حضرت موسی‌بن‌عمران(ع) سخن گفته شده است، خاطرنشان کرد: در این آیات و سوره‌ها نیز علل و عوامل پیروزی و شکست آن انقلاب به تفصیل بیان شده است.

حجت‌الاسلام‌ سعیدی با بیان اینکه این بیان تلخ و شیرین و فراز و فرود انقلاب برای امت پیامبر اعظم تبیین و تشریح شده است، تصریح کرد: خداوند با تشریح و بیان این دو انقلاب برای امت پیامبر اسلام(ص) می‌گوید با بهره از این دو انقلاب باید نقاط مثبت خود را تقویت و نقاط منفی را ترک کنید.

وی با اشاره به اینکه نقاط مثبت باید برای ما درس و نقاط منفی عبرت باشد و از اشتباهات گذشتگان پرهیز کنیم، بیان کرد: در زمان کنونی رسالت امت و مردم ایران اسلامی بسیار سنگین‌تر است زیرا انقلاب اسلامی ایران چهارمین انقلاب توحیدی دنیاست که 36 سال از عمر بابرکت آن می‌گذرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه در برابر امت‌های گذشته دو انقلاب شکست خورده وجود داشت اما امروز در برابر ما و ملت انقلابی ایران سه تجربه وجود دارد، عنوان کرد: رسالت ما بسیار سنگین است و مقاومت ما باید بیشتر باشد زیرا عرصه مبارزه گسترده است.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه یک طرف مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی و در طرف مقابل جبهه کفر و استکبار قرار دارد، اظهار داشت: باید از تلخی‌ها عبرت و از شیرینی‌ها درس بگیریم و زمینه ظهور جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین درسی که از انقلاب‌های توحیدی به دست آمده نقش رهبری در انقلاب است، افزود: انقلاب توحیدی و الهی بدون رهبری الهی معنا و مفهوم ندارد و شناسنامه انقلاب اسلامی و توحیدی، رهبری الهی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ‌با تأکید بر اینکه در انقلاب توحیدی رهبر از طرف خدا تعیین می‌شود، گفت: در تمام انقلاب‌های توحیدی پیشین رهبر نقش اساسی و تعیین‌کننده داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رسالت رهبران الهی در پاسداری از دین و شریعت نیز یکسان است، تصریح کرد: اگر در انقلاب توحیدی رهبر احساس کرد گروهی درصدد دخالت، تغییر و دستبرد در نرم‌افزار انقلاب هستند باید حرکت کرده و دفاع کند.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه مردم در انقلاب‌های توحیدی نقش زیربنایی و زیرساختی دارند که این نقش تشریفاتی نیست، بیان کرد: اگر مردم برای شکل‌گیری انقلاب حضور یافتند باید در تمام مراحل ادامه و استمرار این انقلاب رهبر خود را یاری کنند زیرا امام بدون مردم نمی‌تواند کاری انجام دهد و چنین انقلابی موفق نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب در زبان قرآن یعنی تحول درونی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) نیز با الگو قرار دادن پیامبر گرامی اسلام(ص) ابتدا مردم را بیدار کرده و سپس با کمک مردم, انقلاب اسلامی ایران را شکل دادند و در انقلاب ما مردم در تشکیل و استمرار نقش مهمی داشتند.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه مردم ما باید هوشیار باشند و کسانی که عقبه فتنه را ایجاد کردند بشناسند، خاطرنشان کرد: در فتنه سه لایه حضور داشتند که یک لایه پشت صحنه، یک لایه روی صحنه لایه دیگر کف خیابان بودند.

وی با بیان اینکه شناخت افرادی که روی صحنه و کف خیابان قرار دارند سخت نیست، گفت: مردم باید برای شناخت افرادی که پشت صحنه فتنه 88 بودند دقت داشته باشند زیرا این دسته از افراد از خود سندی باقی نمی‌گذارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ‌با اشاره به اینکه امروز این امانت به دست ماست، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی باید برای موفقیت در تمام عرصه‌ها و تا زمان سپردن این انقلاب به دست صاحب اصلی آن استقامت داشته باشند.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه ایران اسلامی در زمان کنونی در عرصه‌های مختلف در منطقه و خاورمیانه به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یافته، عنوان کرد: مرزهای ایران اسلامی تا سواحل مدیترانه پیش رفته و کشورهای منطقه از حمایت ایران برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه انتقال و گسترش تفکر بسیجی در دیگر کشورهای منطقه سبب موفقیت این کشورها در برابر ظلم شده، بیان کرد: خون شهدای ما در زمان کنونی به بار نشسته و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

نماینده مقام معظم رهبری در سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه همان‌طور که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس خط‌شکن بودند, امروز نیز در عرصه سیاسی باید خط‌شکن باشید، گفت: تکلیف ماست که کوتاهی نکرده و در برابر فشارهای آمریکا و استکبار خسته نشویم.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه سخن مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است، اظهار داشت: پذیرش حق غنی‌سازی و لغو تحریم به طور کامل و یکجا خواسته مردم و رهبر ماست وگرنه در برابر این دشمن ایستادگی می‌کنیم و مردم دنیا بدانند تا زمانی که رهبران کفر بر اریکه کاخ سفید حاکمند بشریت آزادی نخواهند دید و رسالت مردم ایران ایستادگی در برابر ظلم استکبار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.