قدس آنلاین،الف.زمینی؛ تشریح سیاست های جدید یارانه ای توسط سخنگوی دولت، رونمایی از فضاپیمای سرنشین دار ایرانی با حضور رئیس جمهور و صعود "نفت" به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از جمله خبرهای مهم روزنامه های امروز بودند.

از "حذف چراغ خاموش یارانه پردرآمدها" تا "ریزگرها در راه پایتخت"

حذف چراغ خاموش یارانه پردرآمدها

روزنامه "قدس" در تیتر اول خود از حذف یارانه پردرآمدها با اعلام رسمی از سوی معاون رئیس جمهور خبر داد.

روزنامه "وطن امروز" نیز از تشریح سیاست های جدید یارانه ای توسط سخنگوی دولت نوشت. در تیتر این روزنامه می خوانیم: "آغاز حذف یارانه نقدی تحت عنوان پردرآمدها"

روزنامه "همشهری" نیز با بیان اینکه "دیروز سخنگوی دولت از حذف چراغ خاموش یارانه پردرآمدها خبر داد"؛ در تیتر خود در این زمینه نوشت: "پارانه پردرآمدها؛ هر روز یک تصمیم"

روزنامه "کائنات" تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و نوشت: "حذف تدریجی یارانه پردرآمدها"؛ این روزنامه از حذف کامل یارانه افراد خارج نشین خبر می دهد.

تنها تیتر یارانه ای در روزنامه "شرق" امروز نیز به این شرح است: "فرشاد مومنی: دولت پرداخت یارانه را به ایجاد شغل ترجیح داد"

این خبر در روزنامه های اقتصادی نیز بازتاب هایی داشت. روزنامه "عصراقتصاد" در تیتر یک خود از "آغاز حذف تدریجی یارانه پردرآمدها" نوشت.

روزنامه "تجارت" هم تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داد و از قول سخنگوی دولت تیتر زد: "آغاز حذف یارانه پردرآمدها"

روزنامه "جهان صنعت" هم با بیان اینکه "وزارت تعاون و رفاه به کمک سازمان مدیریت رفت" در تیتر یک خود خبر از حذف یارانه پردرآمدها داد.

***

برای پیشرفت علمی از کسی اجازه نمی گیریم

روزنامه "قدس" عکس یک خود را به رونمایی از فضاپیمای سرنشین دار ایرانی با حضور رئیس جمهور اختصاص داد و در تیتر خود نوشت: "برای پیشرفت علمی از کسی اجازه نمی گیریم"

روزنامه های "همشهری"، "کیهان"، "کائنات"، "خراسان"، "جوان"، "پیام زمان"، "اطلاعات" نیز از همین تیتر و عکس در صفحه اول خود استفاده کرده اند.

روزنامه های "سایه" و "صاحب قلم" نیز تیتر یک های خود را به این موضوع اختصاص دادند و از قول رئیس جمهور نوشتند: "برای پیشرفت در علم و دانش از کسی اجازه نمی گیریم"

***

ریزگرها در راه پایتخت

ریزگردها هنوز هم خبرساز هستند. روزنامه "شرق" با انتشار تصویری از  رییس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه اول خود؛ نوشت: "ابتکار در محاصره ریزگردها"

روزنامه "جهان صنعت" نیز از جلسه بررسی بودجه شورا بدون قالیباف نوشت. در تیتر این مطلب می خوانیم: "ریزگرها در راه پایتخت"

احمد مسجدجامعی گفته است: "ظرف دو دهه میزان ریزگردها در عراق‌، عربستان و سوریه 5/3 برابر رشد داشته است و درحالی که هشت سال پیش می‌گفتند طبیعی و گذراست امروز نگران آن هستیم که ریزگردها به تهران هم برسند و باید شورای شهر برای این موضوع ردیف بودجه تعیین کند‌."

***

نفت، قطر را به آتش کشید

دیروز بازی دو تیم "نفت" و "الجیش قطر" با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی‌ها به پایان رسید و منجر به صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در همین راستا روزنامه های ورزشی تیترهای جالبی داشتند. از جمله روزنامه های "ایران ورزشی" و "استقلال" که در تیتر یک های خود نوشتند: "آسیا نفتی شد"

تیتر دیگر روزنامه های ورزشی در این خصوص به این شرح است:

ابرار ورزشی: "نفت به آسیا سرازیر شد"

گل: "جوشش نفت در آسیا"

90: "به آسیا نفت رسید"

خبر ورزشی: "نفت که رفت آسیا"

شوت: "نفت، قطر را به آتش کشید"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.