بسیاری از خانه‌های این محدوده نم پس می‌دهد و اکثر خانه‌ها آسانسور ندارند و آن واحدهایی که آسانسور دارند آسانسورشان در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر دارد.

۱۰ هزار واحد مسکن مهر قزوین افتتاح شد

وزیر راه وشهر سازی صبح امروز در شهرک ۲۴ هزار واحدی مهرگان محمدیه استان قزوین ۱۰ هزار و احد مسکن مهر ساخته شده در این استان را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، این اولین مراسم افتتاح مسکن مهر با حضور وزیر راه وشهر سازی است که با جمعی از معاونان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در این افتتاحیه وزیر راه وشهرسازی در ابتدا از دبیرستان پسرانه تربیت بازدید بعمل آورد همچنین بعد از دبیرستان تربیت از کلانتری ۱۵ مهرگان بازدید انجام شد.

بر اساس این گزارش در شهرک مهرگان ابتدا قرار بود استادیوم‌های مختلف ورزشی ساخته شود اما در دولت دهم این منطقه تغییر کاربری داده شد و به منطقه مسکونی ۲۴ هزار واحده مسکن مهر تبدیل شد.

در ادامه بازدید‌ها وزیر راه و شهرسازی از بوستان ۲۲ هکتاری بهشت و ناحیه شهری مهرگان بازدید کرد که در این بوستان دریاچه ۱۶ هزار متر مربعی به همراه ۳۹ برج نوری با طول ۱۸ متر ساخته خواهد شد.

وزیر راه شهر سازی بعداز بازدید از این بوستان یک اصله نهال کاج کاشت همچنین وزیر راه و شهرسازی در حین بازدید از مدرسه و کلانتری و بوستان بهشت با ساکنان این منطقه گفتگو کرد و در جریان مشکلات قرار گرفت کهمهم‌ترین مشکلات ساکنان مسکن مهر شهرک مهرگان عدم نصب آسانسور بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی با خواندن دو رکعت نماز در مسجد امیرالمومنین این مسجد را افتتاح کردو یکی از ساکنان مسکن مهر شهرک مهرگان در گفت‌و‌گو با ایلنا با اشاره به مشکلات ساکنان این منطقه گفت: بسیاری از خانه‌های این محدوده نم پس می‌دهد و اکثر خانه‌ها آسانسور ندارند و آن واحدهایی که آسانسور دارند آسانسورشان در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر دارد.

وی با بیان اینکه هنوز سند خانه را به ما تحویل نداده‌اند گفت: برای وام ۲۰ میلیون تومانی بانک ملی باید ۵۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در مدت ۱۸۲ ماه پس بدهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیراسته فر IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    "تبریک وتسلیت" به مردم قزوین تبریک بخاطر اینکه صاحب سرپناهی شدند. واما تسلیت بخاطراینکه تا چندسال باید هروزشاهدیک نقیصه درمنزل مسگپکونی خودباشند! یک روزلوله آب"نشتی"دارد،روزبعددیوارهابخاطایزوگام نبودن خیس است،یک روزدیگردرب وپنجره هامشگل پیدامیکنندو...