قدس آنلاین: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد گفت: آخرین مرحله لیگ دوچرخه‌سورای باشگاه‌های کشور در رشته تریال به میزبانی هئیت دوچرخه‌سورای مشهد در پارک کوهسنگی برگزار می‌شود.

آخرین مرحله لیگ دوچرخه‌سورای باشگاه‌های کشور در رشته تریال در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی جاودانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مشهد مقدس اظهار داشت: آخرین مرحله لیگ دوچرخه‌سورای باشگاه‌های کشور در رشته تریال به میزبانی هئیت دوچرخه‌سورای مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مرحله از مسابقات در روزهای پنجشنبه چهاردهم و جمعه پانزدهم اسفند ماه و از ساعت 9 تا 11 صبح در بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد بیان کرد: در بازدید نماینده فدراسیون از موقعیت‌های موجود از نظر امکان برگزاری مسابقه و اسکان و تغذیه ورزشکاران مقرر شد در صورت مساعد بودن آب و هوا، کوه‌های کوهسنگی محل برگزاری مسابقات ‌باشد و در غیر این صورت مسابقات در سالن برگزار می‌شود.

جاودانی تصریح کرد: مرحله نهایی لیگ تریال دوچرخه‌سواری با حضور 15 تیم از استان‌های کشور برگزار می‌شود و نمایندگان خراسان رضئی در این رقابت حساس تیم‌های بهزیستی خراسان رضوی و شهرداری منطقه 8 مشهد هستند.

وی تأکید کرد: اداره ورزش و جوانان مشهد، شهرداری منطقه 8 مشهد مجمتع فرهنگی  تفریحی کوهسنگی مشهد در برگزاری این رقابت هیئت دوچرخه‌سورای مشهد را یاری کردند که از همکاری‌های آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.