قدس آنلاین: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 1394 بسته‌های حمایتی را برای گروه‌هایی که در جامعه در خطر آسیب هستند تدارک دیده شده تا کمتر شاهد این آسیب‌ها باشیم.

در لایحه بودجه سال 1394 بسته‌های حمایتی برای گروه‌هایی که در جامعه در خطر آسیب هستند تدارک دیده شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر صبح امروز در همایش جشن نیکوکاری شور فاطمی دانش‌آموزان که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: الحمدلله این مراسم در زیر سایه امام رضا(ع) با مدیریت، شکوه و شور خاصی برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم که خدمتگزاران مردم در دو نهاد آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) در این گام موفق بوده و نقش و وظیه خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در لایحه بودجه سال 1394 بسته‌های حمایتی را برای گروه‌هایی که در جامعه در خطر آسیب هستند تدارک دیده شده تا کمتر شاهد این آسیب‌ها باشیم.

سیدکمال حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی هم گفت: خداوند منان بزرگترین بخشنده بوده و خالق یمتا و بی‌همتا شما بچه‌های نیگوکار را دوست دارد، زیرا در کمک به همنوعان خود مشارکت کردید.

وی تصریح کرد: انشاالله با همکاری شما دانش‌آموزان نیکوکار بتوانیم کمکی شایسته را به همنوعان نیازمند داشته باشیم تا این گروه در آستانه سال نو مشکلی نداشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی به روزی برسیم که هیچ نیازمندی را در جامعه خود شاهد نباشیم و با حمایت شما نیکوکاران هیچ همنوعی با مشکل مواجه نشود.

صابری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد هم اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش ناخیه 2 مشهد مفتخر است که میزبان جشن اکرام فاطمی باشد که با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در 47 پایگاه دانش‌آموزی برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشن در سطح استان برگزار می‌شود و کمیته امداد امام خمینی(ره) هم زمینه برگزاری این محفل باشکوه را فراهم کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد گفت: امیدواریم که بتوانیم در عرصه علم و ادب گامی مؤثر برای دانش‌آموزان برداریم و کاری کنیم که تمامی دانش‌آموزان از امکانات یکسان و برابر برخوردار باشند و دانش‌آموزان مناطق محروم هیچگونه کمبودی را احساس نکنند.

در این مراسم هدایایی از سوی مسئولان استانی و شهری به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد که شامل 5 میلیون تومان از طرف استاندار خراسان رضوی، 5 میلیون تومان از طرف مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، 5 میلیون تومان از طرف رئسای نواحی 7 گانه مشهد، یک میلیون تومان از مدیریت آموزش پرورش ناحیه 2 مشهد و یک میلیون و یکصد هزار تومان از طرف مدیر مدرسه بیهقی بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.