قدس آنلاین - تبریز : هیات دولت در جلسه روز یکشنبه خود به ریاست دکتر روحانی مجوز انعقاد قرارداد نهایی پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان را صادر کرد.

نامه قدردانی استاندار آذربایجان شرقی به رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، هیات وزیران در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان به طول حدود ۲۵۳ کیلومتر، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داد برای اجرای این پروژه شامل طراحی، مطالعات، احداث آزادراه و تاسیسات جانبی خاص و نگهداری و بهره‌برداری از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه یاد شده با رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی اقدام نماید.
در پی این مصوبه استاندار آذربایجان شرقی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام دکتر روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران از ایشان و اعضای هیات دولت به ویژه وزیر راه و شهرسازی در خصوص تصویب پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان قدردانی کرد.
متن نامه اسماعیل جبارزاده به این شرح است:
حضرت حجت الاسلام و المسلمین  جناب آقای دكتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام، مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر احداث آزادراه تبریز- مرند- بازرگان شمه‌ای از تدبیر حضرت‌عالی بود كه امید و نشاط را در دل مردم لایق و شایسته   استان آذربایجان‌شرقی و مسوولان آن افزون كرد.
همان‌طور كه استحضار دارید طرح بزرگ آزادراه تبریزـ مرندـ بازرگان به عنوان احیاگر جاده تاریخی ابریشم در شاهرگ ارتباطی آسیا و اروپا از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های عمرانی كشور است كه آثار و ابعاد آن نه در سطح استانی و منطقه‌ای بلكه در سطح ملی و فراملی مطرح است.
در چنین شرایطی عنایت هیات محترم دولت و شخص حضرت‌عالی به این پروژه نشان از حسن تدبیر و عمق نگرش هوشمندانه به نقش راهبردی ارتباطی استان آذربایجان ‌شرقی و منطقه شمال‌غرب دارد.
وظیفه خود می‌دانم به عنوان خادم كوچك دولت محترم در استان و به نمایندگی از مردم فهیم و قدرشناس این خطه مراتب تشكر خود را از توجه حضرت‌عالی، اعضای محترم هیات دولت به ویژه جناب آقای دكتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی درخصوص این اتفاق بزرگ عمرانی ابراز نمایم.
بی‌شك در پرتو تداوم این عنایات و پشتكار و تلاش مسوولان استانی، ساخت این آزادراه با عنوان یكی از عظیم‌ترین رویدادهای عمرانی كشور به فرازی ماندگار و پرافتخار در كارنامه درخشان دولت تدبیر و امید بدل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.