رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس نقش راهبردی و مهم برای تیم مذاکره کننده دارد.

مجلس نقش راهبردی و مهم برای تیم مذاکره کننده دارد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، علاالدین بروجردی در جمع دانشجویان دانشگاه لرستان، افزود: سابقه دانش هسته‎ای در ایران به بیش از نیم قرن می‎رسد و بعد پیروزی انقلاب اسلامی این مهم به عنوان دانش بومی جا افتاد.

 

وی بیان کرد: ما براساس آموزه حضرت امام(ره) مبنی بر "ما می‎توانیم" توانستیم در حوزه دانش هسته‎ای مستقل از کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و فرانسه افتخارات ارزشمندی بیافرینیم.

 

این نماینده با یادآوری گزارشات سازمان منفور منافقین مبنی بر اینکه ایران به دنبال ساخت بمب هسته‎ای بوده و در پی آن به مدت 2 سال کلیه فعالیت‎های هسته‎ای ما متوقف شد، بیان کرد: در مجلس هفتم 4 مصوبه مهم را در عرصه هسته‎ای گذراندیم و دولت را مکلف کردیم که مجدداً فعالیت‎های هسته‎ای را آغاز کند و رهبر معظم انقلاب در ملاقات بعد از این مصوبه فرمودند که این مصوبه از تمام مصوبات بعد از انقلاب مهم‎تر بود.

 

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران بر صفر تا صد دانش هسته‎ای مسلط شده است، اضافه کرد: سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانش هسته‎ای معادل "نرمش قهرمانانه" است کاملاً حکیمانه بوده چرا که ما با کمک این دانش برای عبور از این گذرگاه ضمن حفظ قابلیت‎های هسته‎ای به گونه‎ای عمل می‎کنیم که دشمن زمین‎گیر شود.

 

بروجردی با گذری بر اظهارات اوباما و اذعان وی در مورد اینکه نمی‎توانند فعالیت‎های هسته‎ای ایران را متوقف کنند، تصریح کرد: مجلس نقشی راهبردی و مهم برای تیم مذاکره کننده در جریان مذاکرات هسته‎ای دارد و در عرصه هسته‎ای همواره با تصویب مصوبات مهم و حیاتی مانع از سوء استفاده رسانه‎های غربی و آمریکا، انگلیس، فرانسه و... از حق هسته‎ای ایران شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.