قدس آنلاین– ایلام: استاندار ایلام گفت: جنگ 8 ساله تحمیلی با ویرانی هایش باعث فقر زیر ساخت های ارتباطی همچون بزرگراه و آزادراه و ... است.

جنگ تحمیلی باعث فقر زیرساخت های ارتباطی در ایلام است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در آیین تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه 30 درصد از کل اعتبارات استان در سال جاری در حوزه راه و شهرسازی هزینه می شود، اظهارداشت: با توجه به تردد میلیونی زایران عتبات عالیات هم اکنون طرح های بسیار خوبی برای ارتقا سطح ایمنی راه های استان بویژه در مسیرهای منتهی به مرز بین المللی مهران در دست اجراست و این مهم می تواند بخشی از مشکلات زیرساختی حوزه راه در استان را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه 160 طرح در حوزه راه و شهرسازی با اعتبار 450 میلیارد تومان هم اکنون در دست اقدام است که با بهره برداری از آنها شاهد تحول بزرگی در حوزه راه های ارتباطی استان خواهیم بود، افزود: وزیر راه و شهرسازی بر ایجاد مسیر جدید از خرم آباد به دهلران تاکید دارند که امیدواریم با اجرایی شدن این طرح شهرستان های جنوبی استان از بن بست خارج شوند ضمن اینکه احداث راه آهن از این مسیر نیز در دستور مطالعه کارشناسان این وزارتخانه قرار گرفته است.

استاندار ایلام با قدردانی از خدمات 27 ماهه عبدالله بهادری در سمت مدیرکلی راه و شهرسازی استان ایلام، خاطرنشان ساخت: روند فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه در طول دوران خدمت ایشان بسیار مثبت بوده و این اداره کل همانند یک اسب زین کرده آماده تحویل به مدیر جدید است.

محمدرضا مروارید اقتدار و پاسخگویی را از ویژگی های مدیریتی عبدالله بهادری دانست و بیان داشت: امیدوارم که ایشان در عرصه جدید نیز بتواند خدمات شایان توجهی را در استان کرمانشاه به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به اینکه مهندس میرجعفریان از نیروهای جهادگر و توانمند وزارتخانه راه و شهرسازی است، تصریح کرد: تمامی کارکنان و کارشناسان این اداره کل و مجموعه پیمانکاران استان، با مدیریت جدید در سرعت بخشیدن به روند فعالیت های در دست اجرا همکاری لازم را داشته باشند.

گفتنی است در پایان این آیین با اهدا لوح تقدیر از خدمات 27 ماه مهندس عبد الله بهادری قدردانی و سید کمال الدین میرجعفریان به عنوان مدیرکل جدید اداره راه و شهرسازی استان ایلام معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.