۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 271878

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری مثل ایران نباید برخورد فیزیکی را جایگزین منطق، استدلال و حرف زدن حتی در برابر اظهارات بی پایه برخی افراد کرد.

واکنش به موضع لاریجانی درباره حادثه شیراز

 خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشوری مثل ایران نباید برخورد فیزیکی را جایگزین منطق، استدلال و حرف زدن حتی در برابر اظهارات بی پایه برخی افراد کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان به موضع گیری رئیس مجلس شورای اسلامی درباره واقعه شیراز اشاره کرد و افزود: از موضع گیری رئیس مجلس در این باره تقدیر می کنم و در کشوری مثل ایران نباید برخورد فیزیکی را جایگزین منطق، استدلال و حرف زدن حتی در برابر اظهارات بی پایه برخی افراد کرد، ولی ای کاش در سال 88 که ماشین نماینده مردم تهران آقای مرندی با میله های آهنی مورد هجوم عده ای اراذل و اوباش قرار گرفت و شیشه های آن خرد شد یک دقیقه نطق می کردید و ای کاش درباره جلوگیری از سخنرانی نمایندگان در دانشگاه ها تذکری به دولت می دادید.
 
وی در ادامه گفت: در این وقت محدود پایان سال، بر ادبیات و شیوه گفتاری و نحوه رفتار یکساله آقای رئیس جمهور تحلیلی دارم که امیدوارم رئیس جمهور و دوستان اصولگرا به آن توجه کنند.
 
نماینده مردم تهران بی شناسنامه دانستن و ترسو خواندن منتقدان و آنان را تازه به دوران رسیده نامیدن، ناپسند توصیف کرد و گفت: این برخلاف حقوق شهروندی است.
 
حسینیان افزود: اگر ما وکیل و حضرت عالی رئیس جمهور هستید، همه مرهون لطف الهی و رهبری های امام و شهادت و ایثار مردم است.
 
وی ادامه داد: در انتخابات نهم و دهم ریاست جمهوری دیدید که مردم برای کسی پای صندوق رأی آمدند که آهنگرزاده بوده و شاخصه های تمایز طلبی و انحصارطلبی را نداشت و تنها شاخصه وی ساده زیستی و مردمی بودن بود و کلام خود را با سلام بر امام عصرو درود بررهبر انقلاب آغاز می کرد.
 
حسینیان به صحبت های رییس جمهور مبنی بر انتقاد آری، تخریب نه ، اشاره کرد و افزود: سوال بنده این است که آیا شیوه نقد رئیس جمهور و معاونان وی درباره دولت قبل تخریب قلمداد نمی شود.
 
وی افزود: آیا مدعی خزانه خالی شدن و تحویل گرفتن ویرانه از دولت قبل نقد، منصفانه است؟ 
 
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آیا راه آهن سرتاسری ایران که خلیج فارس را به کشورهای شمالی وصل می کند در دولت سابق به پایان نرسید.
 
حسینیان افزود: سد آب شرب قم را کدام دولت ساخته بود، آیا جاده قم - گرمسار ویرانه ای بود که شما آن را تحویل گرفته اید؛ این طرح که در دولت قبل به ثمر رسید و شما تنها با نصب گاردریل و خط کشی و ایجاد اتاقک های عوارض که اقدامی شبیه باج گیری است آن را تکمیل کردید.
 
این نماینده مردم درمجلس نهم ادامه داد: چرا پالایشگاه افتخارآمیز خلیج فارس را تکمیل نمی کنید تا کشور از واردات بنزین بی نیاز شود.
 
حسینیان ادامه داد: ادعای به صفر رسیدن تورم در بهمن ماه در حالی که نرخ مرغ معجزه آسا بالا می رود و قیمت لبنیات روز به روز افزایش می یابد چه تأثیری بر قشر مستضعف دارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس یادآورشد: ادعای خروج از رکود در حالی که کارخانه ها به دلیل کمبود منابع مالی و نداشتن نقدینگی و واردات بی رویه در حال ورشکستگی هستند چه تأثیری بر روی تولیدکنندگان خواهد گذاشت؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجيد از يزد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    کاش اقاي حسينيان و همفکرانشون هميشه حساس بودن!!! گاهي بوزد گاهي نوزد!!!
  • محمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    0 0
    ریشه اقتصاد را طوری مریض نموده اند که بازسازی ان و رساندنش به زمان اقای خاتمی سالها طول خواهد کشید ودر پیدایش مشکل همه طرفداران ان گروه فکری مقصر هستند و باید لااقل سکوت اختیار کنند تا مشکلات حل شوند
  • بهروز IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 0
    اقای حسینیان این جملات شما درست است این حرفها راکسی باید بزند کهازکالای ایرانی استفاده میکند وکسی که در طول هشت سال حکومت احمدی نژادکوچک احمدی نباشد انسان آزاده باشد نه شما جناب
  • عليرضا IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    1 0
    آري تمامي دزديها وخالي كردن بيت المال هم در زمان احمدي نژاد اتفاق افتاد خاوريها رحيميها مرتضويها بابك زنجانيها ومه آفريدها وهزاران كثافتكار ديگر در دوران تصدي حاميان شما اتفاق افتاد 16 ميليارد تومان براي ساخت دانشگاه مال باباي احمدي نژاد نبود چرا آن موقع همه شما خفه خون گرفته بوديد البته اين دولت هم كم از دولت احمدي نژاد نيست كه به يك نفر براي وارد كردن خوراك دام وطيور 650 ميليون يورو ميدهد اينهم دزديست به چيزي نياز است دولت بدون واسطه بخرد