قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت:مشارکت خانواده ها در پیشگیری از مواد مخدر وایجاد حساسیت نسبت به این موضوع بسیار مهم است.

مشارکت خانواده ها در پیشگیری از مواد مخدر مهم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،سید علی اکبر پرویزی در آخرین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت:متاسفانه هنوز خانواده ها در بحث پیشگیری از مواد مخدر ورود جدی پیدا نکرده در حالیکه نگرانی و حساسیت آنها نسبت به این موضوع موجب حل مشکلات احتمالی و عدم ایجاد بحران در خانواده ها می شود.
وی از رسانه صدا و سیما، روسای دانشگاه ها، مدیران مدارس خواست تا هشدارهای لازم در خصوص مبارزه با مواد مخدر را به خانواده ها منعکس کنند چرا که مراقبت آنها قطعا از ما مسوولان بیشتر خواهد شد.
پرویزی تصریح کرد: در سال 93 کارها و اقدامات مثبتی در جهت کاهش آمار تعداد معتادان در استان صورت گرفته اما امیدورایم سال جدید را با رویکرد جدید و با محوریت پیشگیری آغاز کنیم.
وی ادامه داد: برای مبارزه با مواد مخدر می توانیم بخشی از امکانات استان را بسیج کنیم.
پرویزی اظهار داشت: شهرداری می تواند افراد پاک شده از اعتیاد را به مدت 6 ماه به کارگیری کرده که در صورت اثبات تداوم پاک بودن آنها دوباره به کارگیری خواهند شد.
وی گفت:سال 94 قبل از توزیع اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشنهادات خود را در بحث پیشگیری ارایه دهند.
وی بیان کرد: پس از تکمیل سالن های چند منظوره فرمانداریها و استانداری تمام دستگاه های اجرایی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر می توانند از ظرفیت آن استفاده کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.