قدس آنلاین-حسین زوارزاده: شهردار مشهد گفت: طبق بازدید هایی که به صورت پیش بینی شده و غیر پیش بینی شده ظرف 15 روز گذشته از سطح شهر داشتیم مقرر شد بازدید پایانی با حضور استاندار انجام شود و بازدید امروز مشخص کرد که مشهد آمادگی کامل جهت پذیرایی از زائرین نوروزی را داراست.

آمادگی کامل مشهد جهت پذیرایی از زائرین

سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از فعالیت های نوروزی شهرداری مشهد افزود: تدابیر ویژه برای حمل و نقل شهروندان و زائرین جهت استماع بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی دیده شده است و به همین منظور تمام پتانسیل شهرداری با استعداد 12 هزار نفر در اماده باش کامل به سر می برند ضمن اینکه خانواده بزرگ شهرداری در این جلاس شرکت خواهد نمود.

وی ادامه داد: فعالیت های استقبال از بهار امسال همراه با طراوت و عطر فاطمی بود و امیدواریم هر سال خدمات از سال های قبل بهتر شود و این را باید زائرین و مجاورین احساس کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اکنون سیما و منظر شهر ممشهد به شکل مطلوبی ارزیابی شمی شود چرا که جهت فضای سبز، اسکان، زیبایی شهر، خدمات مورد نیاز زائرین و... مشهد را کاملا آماده نگه داشته ایم و تا پایان تعطیلات نوروز به صورت ویژه در خدمت زائرین و محاورین هستیم.

شهرداری مشهد گفت: اکنون در شهر المان های ویژه گل و هنری موضوعی اکران شده تا شهر نمای زیبا به خود بگیرد ضمن اینکه رفت و روب روزانه به هرماه دیگر خدمات تنظیف شهری به صورت جدی دنبال می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.