آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان و فرزندان وی در اطلاعیه ای از رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، روسای سه قوه، مسوولان و اقشار مختلف مردم به دلیل ابراز همدردی و شرکت در مراسم درگذشت حاجیه صدیقه مظاهری تشکر کردند.

تشکر آیت الله جنتی از رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و مسوولان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله از اظهار لطف رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، رئسای قوای مجریه، مقننه و قضاییه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس مجلس خبرگان، علما و روحانیت معظم، وزیران و اعضای هیأت دولت، اعضای شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری و لشگری، استانداران، مدیران اجرایی، فرهیختگان، هنرمندان و اقشار مختلف گرانقدر که با ارسال پیام تسلیت و همدردی، شرکت در مراسم تشییع و مجالس ترحیم مرحومه حاجیه خانم مظاهری موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم فرمودند، صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می شود.

در این اطلاعیه آیت الله جنتی و فرزندان وی، سلامتی و دوام عمر رهبر معظم انقلاب و سایر عزیزان را از خداوند متعال مسألت کردند.

به گزارش ایرنا، حاجیه خانم مظاهری همسر آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و والده علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز پنجشنبه ششم فروردین ماه سال جاری در اصفهان دارفانی را وداع گفت.

پیکر آن مرحومه شنبه هشتم فروردین از مقابل شورای نگهبان در تهران تشییع و در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

همچنین مراسم ترحیم آن مرحومه روز یکشنبه نهم فروردین با حضور سران کشوری و لشگری و جمعی از مردم در مدرسه عالی شهید مطهری واقع در میدان بهارستان برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.