قدس آنلاین – ایلام: رئیس شورای شهر ایلام گفت: وزیر محترم کشور بزودی حکم شهردار ایلام را صادر می کند.

وزیر کشور بزودی حکم شهردار ایلام را صادر می کند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین جوکار با اشاره به اینکه پس از استیضاح منصورپور شهردار قبلی شهر ایلام، یزدان قبادیان از اعضای فعال و خوشنام این شورا، بعنوان شهردار جدید شهر ایلام انتخاب گردید، اظهارداشت: برای تأیید نهایی و صدور حکم شهردار جدید ایلام مکاتبات لازم از سوی مسئولان امر در استان ایلام انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تاندار ایلام در نخستین فرصت و طی سال گذشته ضمن تاکید انتخاب شورای شهر ایلام نامه صدور حکم شهردار ایلام را به وزارت کشور ارسال کرده است، افزود: صدور حکم شهردار ایلام در بروکراسی اداری قرار گرفته و طی رایزنی‌ها و مکاتباتی که با وزارت کشور انجام شده قرار است ظرف روزهای آتی حکم یزدان قبادیان منتخب اعضای شورای اسلامی شهر ایلام به عنوان شهردار ایلام صادر و به استان ابلاغ شود.

رئیس شورای شهر ایلام به محض دریافت ابلاغ حکم شهردار ایلام در مراسمی رسمی شهردار معارفه خواهد شد، افزود: اعضای شورای شهر ایلام برای صدور ابلاغ حکم شهردار ایلام لحظه‌شماری می‌کنند و در حال حاضر در این رابطه سازوکارهای لازم را انجام داده‌اند.

وی صدور حکم شهردار جدید ایلام را موجب تسریع در روند توسعه همه جانبه شهر ایلام عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر شهرداری ایلام به صورت سرپرستی اداره می‌شود و صدور حکم شهردار ایلام از سوی وزیر کشور در روند توسعه همه جانبه شهر ایلام تاثیر فراوانی دارد.

حسین جوکار تسریع در آبادانی و زیباسازی شهر ایلام را یکی از مطالبات به حق مردم دانست و تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ایلام خود را به این مهم پایبند می‌دانند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اهورا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    0 0
    شهروندان ایلامی بی صبرانه منتظر تایید ومعارفه شهردار خوشنام ومردم دار ایلامند!! درود برقبادیان جوان جویای نام ایلام قهرمان