قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: قسمت نخست طرح‌های سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی که شامل 13 طرح بوده اجرایی شده و در نیمه نخست اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

13 طرح فاز نخست مصوبات سفر استانی هیئت دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم نخستین یادواره ملی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امسال بنا بود نخستین یادواره شهید صیاد شیرازی به صورت ملی در مشهد مقدس برگزار شود که این اتفاق رخ داد و بنا داریم این یادواره را در سال‌های آینده در سایر شهرهای استان و به ویژه در زادگاه آن شهید یعنی درگز برگزار کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرایی شدن بخشی از مصوبات سفر هیئت دولت به مشهد بیان کرد: قسمت نخست طرح‌های سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی که شامل 13 طرح بوده اجرایی شده و در نیمه نخست اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با هزینه 370 میلیارد تومانی به بهره برداری می‌رسد تصریح کرد: پیرو سفرهای درون استانی، فردا از امکانات شهرستان داورزن که مدخل ورودی استان از غرب این استان است بازدید می‌کنیم و از نزدیک با مشکلات مردم این شهرستان آشنا می‌شویم.

رشیدیان گفت: 311 نفر از خراسان رضوی در آزمون استخدامی دولت در سال 1394 پذیرفته می‌شوند که 300 نفر سهم شهرستانهای استان و 11 نفر سهم مشهد است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.