قدس آنلاین _ درگز: مهم‌ترین اقدام شهید صیاد شیرازی در جنگ تحمیلی ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه بود

وحدت بین ارتش و سپاه مهم ترین اقدام صیاد شیرازی بود

 به گزارش قدس آنلاین جانشین لشگر 77 ثامن‌الائمه (ع) گفت: مهم‌ترین اقدام شهید صیاد شیرازی در جنگ تحمیلی ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه بود.

براتی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امیر شهید سپهبد صیاد شیرازی در مصلای شهرستان درگز، اظهار داشت: کشور ایران با مدیرت فرماندهان قوی نظیر شهید صیاد شیرازی توانست یکه و تنها و متکی به خود با کشوری مبارزه کند که کل دنیا در کنارش بود و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی را در اختیار داشت.

مشاور اجتماعی استانداری خراسان ضوی نیز اظهار داشت:شهید سپهبد علی صیاد شیرازی از زمان تولد تا زمانی که به دست منافقان به مقام رفیع شهادت نائل شد، در سرگذشت نظام تغییر ایجاد کرده و تاریخ ساز بوده و کیفیت و عرض زندگی او بر طول و کمیت آن برتری داشته است.

علی اصغر رشید همچنین  اظهار داشت: وجود شهید سپهبد علی صیاد شیرازی برای استان و شهرستان درگز مایه افتخار است که تلألو آن همه ایران را روشن ساخته است.

 وی با اشاره اینکه فداکاری ها و رشادت های این شهید رشید، ذهن جوانان را معطوف خود ساخته، افزود:  برخی افراد تنها از خود یادگاری بر جای می گذارند و آنها نیز در حفظ و نشر و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی موثر نیستند.

وی عنوان کرد:شهید صیاد شیرازی  در عمل و در دریختن خون خود برای حفظ نظام و دفاع از انقلاب اسلامی ایران، پیروی از ولایت را اثبات کرده است.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام همواره به دنبال انسان های بصیرت افزا بوده اند و شهدا را گلچین می کنند و این در حالی است که این شهید در زمان طاغوت و جنگ های بنی صدر، رشادت های بسیاری به خرج داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.