۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 276877

رییس جمهوری در جمع مردم استان گیلان گفت: در سال همدلی همه باید منافع فردی، حزبی و جناحی را کنار بگذریم و به منافع ملی بیندیشیم.

در سال همدلی همه به منافع ملی بیندیشیم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جمع مردم رشت در ورزشگاه عضدی این شهر افزود: امسال، سال فاطمی و همدلی است و با وحدت و اتحاد و همدلی، راه توسعه کشور را پیش خواهیم برد.

وی اظهار کرد: امسال سال اعتماد بین دولت و ملت است؛ امسال دولت با همه توان در کنار این ملت بزرگ تلاش و کوشش خواهد کرد تا خداوند و دل مردم، از این نظام اسلامی راضی باشد.

رییس جمهوری ادامه داد: امسال، سال رحمت است و این از نام فاطمه زهرا (س) و نخستین قدم بزرگ ملت ایران در برابر جهان پیداست.

وی افزود: امسال باید از منافع فردی، حزبی و جناحی بگذریم چون سال، سال همدلی است و همه و همه باید به منافع ملی بیندیشیم.

روحانی تاکید کرد: امروز همه دنیا و قدرت های بزرگ به این نتیجه رسیده اند که نظام مستحکم ایران قابل سرنگونی نیست.

رییس جمهوری گیلان را سرزمین فخر ایران زمین خواند و هر جای گیلان اعم از زمین، جنگل، کوه ها و دل مردم دریا دلش را سبز خواند و از حضور گسترده آنان قدردانی کرد.

وی ادامه داد: اینجا سرزمین گیلان سرزمین قهرمانان، سردارجنگل، علما، مراجع، بزرگان، سرداران و فداکاران، ریاضیدانان و دانشمندان است و این سرزمین تاریخ تمدنی به درازای تاریخ تمدن ایران عزیز و بزرگ دارد.

حجت الاسلام روحانی اضافه کرد: چه کسی قادر است از این همه احساسات و لطف و محبت مردم در سراسر خیابان ها تا این اجتماع عظیم مردمی، قدردانی کند جز آن که من بگویم؛ خادمان شما کوچکند و شما مردمی بس بزرگ هستید.

رئیس جمهور خطاب به آمریکا گفت: شما تصور می‌کنید تنها مردم ایران شوق دارند که تحریم‌ها پایان یابد، شرکت‌های شما بیشتر مشتاق هستند و تمام دولت‌های شرق و غرب در انتظار توافق نهایی هستند زیرا به نفع تمام ملت‌هاست و این راه را با هدایت رهبری و مردم تا پایان با اطمینان و عزت و توجه حقوق بزرگ ملت ایران به مقصد نهایی می‌رسانیم.

وی در ادامه به رونق اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: امسال در سایه همدلی و همزبانی باید به رونق اقتصادی برسیم و این دولت در مدت 20 ماه گذشته هر چه تاکنون به مردم قول داده که نرخ تورم را کاهش دهد، به آن عمل کرده‌ است.

روحانی افزود: قول دادیم و کشور از رکود خارج شد و امسال وعده می‌دهیم سال رونق اقتصادی خواهد بود و اشتغال، رفاه، توسعه و پیشرفت در رونق اقتصادی است.

وی از بهره‌برداری راه‌آهن تهران‌ـ‌رشت در سال 95 خبر داد و گفت: افتتاح این پروژه قول دولت است و 11 کیلومتر آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین نیز عملیاتی می‌شود که از قزوین تا رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.