قدس آنلاین – ایلام: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: دو خواهر رمال در ایلام دستگیر شدند.

دستگیری خواهران رمال در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی با بیان اینکه به دنبال شکایت برخی خانواده های ایلامی در خصوص فعالیت های غیر قانونی دو خواهر تحت عنوان فالگیر، پلیس تلاش ویژه ای را برای دستگیری آن ها با هماهنگی مقام قضایی آغاز کرد، اظهارداشت: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد این دو نفر با تهیه یک مکان و سکونت در آن، تحت عنوان فالگیر و رمال از مردم کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به اینکه از محل فعالیت این دو نفر تعداد 20 جلد انواع کتاب رمالی و تجهیزات ماهواره ای کشف و ضبط شد، افزود: این خواهران رمال و کلاهبردار، با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

فردی که با صدور چک بی محل از دامداران ملکشاهی کلاهبرداری می کرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین از دستگیری فردی که با صدور چک بی محل از دامداران شهرستان ملکشاهی کلاهبرداری می کرد خبرداد و خاطر نشان ساخت: به دنبال شکايت تعدادي از عشاير شهرستان ملکشاهي مبني بر اينکه فردي در پوشش خريد دام اقدام به کلاهبرداري از آن ها کرده است ، موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه متهم که خود را تاجر احشام معرفي کرده بود پس از معامله دام ها، با اين ادعا که پول نقد به اندازه کافي همراه ندارد مبلغ مورد معامله را از طريق چک هاي بانکي در اختيار دامداران قرار مي داد، بیان داشت: دامداران که حاصل زحمات چندين ماهه خود را در  يک برگه چک بی محل مي ديدند، وقتي با مراجعه به بانک حساب صاحب چک را خالي ديدند، اقدام به شکایت از فرد خاطی نمودند.

وی با بیان اینکه با تشکيل پرونده و اشراف اطلاعاتي اين کلاهبردار شناسايي و صبح امروز در يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد، افزود: متهم در بازجویی اولیه تاکنون به چندين فقره کلاهبرداري و صدور چک بلامحل اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: شهروندان هيچ گاه در انجام معاملات فريب ظاهر افراد را نخورند و قبل از انجام هرگونه معامله اي ضمن شناسايي هويت طرف مقابل از پرداخت وجه نقد مورد معامله اطمينان حاصل نمايند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.