قدس آنلاین- تبریز: سرمربی پرتغالی تراکتورسازی با بیان اینکه هدفی جز کسب سه امتیاز بازی نداریم، گفت: هواداران بیاید تا فردا نیز برنده از زمین مسابقه خارج شویم .

هواداران بیاید تا فردا نیز برنده از زمین مسابقه خارج شویم / تراکتور هنوز شانس صعود دارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، تونی اولیویرا  در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نسف ازبکستان در خصوص بازی فردا گفت :این بازی مثل بازی های گذشته بازی بسیار سختی است و با توجه به فاصله اندک تیم ها از یکدیگر هر چهار تیم شانس صعود دارند و برای صعود می جنگند و این کار تیم های گروه را سخت می کنند ، تیم نسف نیز در لیگ داخلی کشور ازبکستان صدرنشین هست و این صدرنشینی نشان از سازماندهی خوب تیم نسف دارد ولی ما هم برای صعود می جنگیم و فردا نیز هدفی جز کسب سه امتیاز نداریم .


وی درخصوص مشکلات تیم تراکتورسازی گفت : من دو ماه است در تبریز هستم و 44 برنامه تمرینی در این تیم برگزار کردم من 27 بازیکن در لیستم داشته ام که 3 نفر به دلیل مشکلات سربازی نتوانستند کمک حال تیم باشند و سه نفر نیز دروازبان هستند ، مصدومیت فردین عابدینی نیز مزید بر علت شده است تا با مشکل کمبود بازیکن روبرو شویم .


وی در خصوص شانس تیم های گروه برای حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان گفت : شانس تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا هنوز به قوت خود باقی است ولی تیم الاهلی عربستان و الاهلی امارات از شانس بیشتری برای صعود از گروه برخوردار هستند چراکه با سازماندهی خوب راهی این مسابقات شده اند . ولی ما هم همه تلاش خود را می کنیم تا بعنوان تیم دوم از گروه خود صعود کنیم .


اولیویرا در خاتمه گفت : برای بازی فردا یک حرف دارم ، آن هم حمایت هوادارانمان ، ما سه بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داریم که میزبان هستیم ، از همه هواداران می خواهم در این بازیها تراکتور را حمایت کنند چراکه به حمایت تک تک آنها نیاز داریم ، تراکتور بدون هوادار قدرتی ندارد ، بیاید تا فردا نیز برنده از زمین مسابقه خارج شویم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.