استاندار خراسان رضوی گفت: با تلاش فعالان حوزه دام باید زمینه ارتقاء جایگاه استان از مقام سوم تولیدات دامی در کشور را به رتبه‌های بالاتر فراهم کرد.

جایگاه خراسان رضوی در میزان تولیدات دامی ارتقاء پیدا می‌کند‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در دیدار با مدیرعامل شرکت پشتیبانی از امور دام کشور با بیان اینکه با حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور در کشور می‌توان زمینه افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات را فراهم کرد، اظهار داشت: در همین راستا ارائه تسهیلات بانکی با سود اندک و تلاش برای استاندارسازی محصولات تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در کشورهای همجوار بازار مناسبی برای محصولات دامی و طیور استان وجود دارد که با بهره گیری از مشارکت‌های بخش خصوصی می توان زمینه ارتقا صادرات خراسان رضوی در سال 94 را فراهم کرد.

استاندار خراسان رضوی به بررسی وضعیت بارندگی استان در سال آبی 92 پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته با وجود کمبود شدید بارش‌ها و خشکسالی، با هم افزایی بخش دانشگاهی با مدیران استان و راه اندازی دبیرخانه بحران آب شاهد حمایت از فعالان بخش کشاورزی و دامداری استان بودیم.

رشیدیان بارندگی استان در سال آبی جاری را مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: با تلاش فعالان حوزه دام باید زمینه ارتقا جایگاه استان از مقام سوم تولیدات دامی در کشور را به رتبه‌های بالاتر فراهم کرد.

وی با اشاره به کمک دو میلیارد و 600 میلیون تومانی دولت در سال گذشته به عشایر استان گفت: این مبلغ برای تهیه آب و علوفه عشایر مورد استفاده قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.