قدس آنلاین- تبریز:رئیس هیئت سرمایه‌گذاری ترکیه از حضور تیم فوتبال گالاتاسرای در تبریز خبرداد و گفت: به عنوان هدیه این توافقات، تیم فوتبال گالاتاسرای با یکی از تیم‌های تبریز دیداری دوستانه انجام خواهد داد.

سفر تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه برای دیدار دوستانه به تبریز/ آمادگی حمایت از تراکتور توسط ترک‌ها

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ظفر آیسال در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین استان آذربایجان‌شرقی و یک شرکت ترکیه‌ای در بخش‌های مختلف نیروگاهی، پتروشیمی، تجاری و آبرسانی این استان با بیان این که این هیئت علاقه زیادی به سرمایه‌گذاری در تبریز در تمام زمینه‌ها را دارد، اظهار داشت: افرادی از این هیئت در تبریز خواهند ماند تا بررسی‌های لازم در خصوص طرح‌ها و پروژه‌ها را انجام دهند.

وی افزود: مصمم به سرمایه‌گذاری در تبریز هستیم و با حمایت استانداری و همکاری دو طرفه، دامنه این سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر می‌شود.

آیسال از حضور تیم فوتبال گالاتاسرای در تبریز خبر داد و گفت: به عنوان هدیه این توافقات، تیم فوتبال گالاتاسرای با یکی از تیم‌های تبریز دیداری دوستانه انجام خواهد داد و درآمد حاصل از بلیت‌فروشی آن به موسسات خیریه اعطا می‌شود.

وی افزود: حمایت از تیم تراکتورسازی تبریز نیز می‌تواند بخشی از برنامه‌های سرمایه‌گذاری این هیئت در تبریز باشد.

ساخت سه نیروگاه بادی در شهرهای اهر، سهند و سراب با ظرفیت 1600 مگاوات، تشکیل شرکت مشترک تجاری، مشارکت در توسعه پتروشیمی تبریز و همچنین فعالیت در بخش آبرسانی و واردات گندم از جمله مفاد این تفاهم‌نامه بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی احمداغلو IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
    1 0
    با سلام، امیدواریم این بازی واقعا برگزار بشه، منظورتان با حروف قرآنی و عربی بنویسیم
  • مجید IR ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام دوسلارا کی معلوم میشه میاد یا نه