معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت خوب گردشگری در پارک جنگلی یاسوج گفت: در صورت آماده شدن طرح توجیهی، آمادگی خود را برای هرگونه تسهیلات ارزی و ریالی به این پارک اعلام می‌داریم.

قول مساعد معاون رئیس جمهور جهت ساخت پارک جنگلی یاسوج
خبرگزاری فارس: قول مساعد معاون رئیس جمهور جهت ساخت پارک جنگلی یاسوج
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدباقر نوبخت صبح امروز در بازدید از پارک جنگلی این شهر که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان صورت گرفت، اظهار داشت: پارک جنگلی یاسوج ظرفیت بسیار بزرگی برای کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد، اذعان کرد: کهگیلویه و بویراحمد با صنعت گردشگری می‌تواند راه توسعه را بپیماید.

این مسئول تصریح کرد: پارک جنگلی یاسوج با همه مواهب ظرفیت تبدیل به یک مرکز گردشگری در جنوب کشور را دارد به همین منظور در صورتی که طرح توجیهی آن آماده شود، اعلام می‌دارم که آماده هرگونه تسهیلات ارزی و ریالی به این پارک هستم.

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید پارک جنگلی یاسوج را 937 هکتار عنوان کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن آب و هوای مناسب، جنگل‌ها، منابع آبی و غیره ظرفیت خوبی برای گردشگری دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پارک جنگلی را از ظرفیت‌های بی‌بدیل کهگیلویه و بویراحمد در جذب گردشگر عنوان کرد و ادامه داد: با فراهم کردن زیرساخت‌ها در این منطقه می‌توان صنعت گردشگری را رونق بخشید.

این مسئول خواستار حمایت و توجه هرچه بیشتر دولت به ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: امیدواریم با سفر معاون رئیس جمهور شاهد حمایت‌های خوب دولت در این استان باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.