قدس آنلاین : اصفهان - طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، حجت الله غلامی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد.

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان اصفهان منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، طی حکمی از سوی دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، با حضور حناچی معاون معماری و شهرسازی وزارتخانه حجت الله غلامی به عنوان مدیرکل راه شهرسازی استان اصفهان جانشین محمود محمودزاده شد.
گفتنی است؛ حجت الله غلامی در دوران ریاست جمهوری رفسنجانی، معاون امور عمرانی شهرداری اصفهان بود.

متن حکم آخوندی
جناب آقای مهندس حجت الله غلامی
"نظر به تعهد، تخصص و تجربه هاي ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان اصفهان منصوب مي شويد. در انجام اين ماموريت ضروري است، قوانين، سياست ها، آيين نامه ها و دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي دولت، وزير و معاونان محترم به دقت اجرا شود. به خصوص در نگهداري راه ها و ايمن سازي محورهاي مواصلاتي استان مراقبت وي‍ژه بعمل آورديد. همچنين هماهنگي با مقامات محلي و در راس آنان استاندار محترم، ارتباط منظم با شهرداران شهرهاي تابعه آن استان ابلاغ مي گردد. افزون بر اين جنابعالي مسئوليت هماهنگي تمام اداره هاي كل و ساير دوائر تابعه وزارتخانه در استان را برعهده داريد.
توفيق روزافزون جنابعالي را در خدمت به شهروندان عزيز و تلاش در جهت سرافرازي جمهوري اسلامي ايران را از خداوند متعال مسالت دارم."

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.