۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 281431

قدس آنلاین:ساعت 8:10 صبح امروز( شانزدهم اردیبهشت ماه)،با تماس های متعدد شهروندان مبنی بر آتش سوزی یک مغازه رنگ فروشی واقع در خیابان نادر ،اکیپ های اطفاء حریق در محل حادثه حاضر شدند.

آتش سوزی مهیبی در یکی رنگ فروشی بجنورد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از بجنورد، فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد در همین رابطه گفت: وسعت و حرارت آتش در مغازه رنگ فروشی،به اندازه ای بود،که  نزدیک شدن امدادگران را  به محل آتش سوزی با مشکل روبه رو ساخته بود.

عباس جفاکش افزود:در این آتش سوزی 5 اکیپ اطفاء حریق که به فاصله ی زمانی کم در محل حادثه حاضر شده بودند،با لوله کشی آب و فوم(کف) بعد از دقایقی موفق به مهار آتش شدند.

وی ادامه داد: وجود مایعات قابل اشتعال،از قبیل تینر و مواد شیمیایی موجود،سبب گسترش آتش در لحظات اولیه شده بود،به طوری که تمامی فضای فروشگاه رنگ فروشی غرق در آتش بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعدادی از قوطی های تحت فشار و اسپری های موجود،به دلیل حرارت زیاد،یک به یک منفجر و به سمت بیرون پرتاب می شدند،که خوشبختانه به هیچ یک از امدادگران آسیبی نرسید.

فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد،گفت:شدت حرارت باعث آسیب دیدن تاسیسات،دیوار و سقف مغازه شده بود،که با تخریب محل آتش سوزی از حوادث احتمالی از قبیل ریزش آوار جلوگیری شد.

گفتنی ست علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دلسوخته IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    1 0
    من فکر میکنم این آتش سوزی عمدی بوده چون دلیلی نداره یک مغازه وقتی تعطیل هست آتش بگيره شک نکنید عمدی بوده