جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران گفت: دشمن امروز تحریم اقتصادی را برای جلوگیری از رسیدن کشور ما به پیشرفت و فناوری هسته‌ای در دستور کار قرارداده در این راستا اقتصاد مقاومتی زیبا‌ترین راهبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

سردار سلامی: اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار حسین سلامی صبح امروز در همایش «رسم هجرت» که در ساختمان ولایت بسیج قم برگزار شد اظهار داشت: اندیشه‌های امام خمینی (ره) حکمتی است که به وسیله آن انقلاب اسلامی را به موفقیت رساند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هنگامی که به کارکردهای 36 ساله بسیج و سپاه نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که علت تاسیس این نهاد مهم در کشور چه بوده است، افزود: در برابر توطئه‌های جهانی که وجود دارد، سپاه ‌همواره به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سبب شده تا توطئه‌های دشمن در کشور از بین برود و جنگ 8ساله را با موفقیت پشت سر بگذارد، عنوان کرد: اگر بسیج نبود چه نهادی می‌توانست در برابر فتنه‌های کشور ایستادگی کند، فتنه 88 نمونه این فتنه‌ها است که بسیج آن را خنثی کرد. بسیج با تلاش و اقدامات و فداکاری‌های خویش در جامعه محرومیت‌ها را از بین می‌برد و در این راستا هیچ چشم داشتی ندارد.

سردار سلامی با اشاره به نقش موثر محرومان در جامعه عنوان کرد: کسانی که سراسیمه به دفاع از صحنه‌های انقلاب و دین اسلام و به دفاع از ولی فقیه پرداختند محرومان جامعه هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اهمیت توجه به تولید داخلی بیان کرد: ما باید با ایمان و اراده برای پیشرفت کشور تلاش کنیم چون کشور ما دارای منابع غنی بسیاری بوده که بی‌نظیر است.

سردار سلامی با اشاره به اقدامات دشمن علیه کشورمان بیان کرد: دشمن امروز تحریم اقتصادی را برای جلوگیری از رسیدن کشور به پیشرفت و فناوری هسته‌ای در دستور کار خود قرارداده در این راستا اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

وی عنوان کرد: امروز در عرصه اقتصاد مقاومتی و فقر زدایی باید اهتمام بیشتری صورت بگیرد تا کشور ما با فرمول اقتصاد مقاومتی برابر دشمنان به پیروزی برسد. هنگامی که یک مسجد و مدرسه و واحد تولیدی ایجاد می‌شود این موضوع تنها ایجاد اشتغال نیست برای چند نفر نیست بلکه ما با این کار اقتصاد مقاومتی را محقق می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بسیج باید با اعتماد به نفس و فعالیت بیشتر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کند، بیان کرد: ما می‌خواهیم اثبات کنیم که نظریات دشمن علیه کشور ما دیگر اثر ندارد و این با روحیه جهادی و بسیجی محقق می‌شود، در همه صحنه‌ها تا امروز از دشمن هیچ ترسی نداشته‌ایم و نظریات دشمن را باطل کرده‌ایم.

سردار سلامی تصریح کرد: مقاومت ملت ما به بار نشسته و سبب شده تا اوباما بر این موضوع اذعان کند که تنها باید از راه گفت‌و‌گو با کشور ایران سخن گفت و دیگر سخنی از جنگ علیه ما نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.