قدس آنلاین - ایلام: امام جمعه ایلام گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی به خوبی تواسته است اقتدار ایران را حفظ کند.

مذاکره کنندگان هسته ای اقتدار ایران را حفظ کرده اند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه پرونده هسته‌ای به مرحله حساسی رسیده و شواهد و قرائن نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها و طرف‌های غربی به تعهدات خود پایبند نیستند و عمل نمی‌کنند، چراکه با وجود مذاکرات زیاد اما باز حرف از تحریم‌های جدید و تهدید می‌زنند، اظهارداشت: تیم مذاکره‌کننده هسته ای تاکنون اقتدار ایران اسلامی را حفظ کرده‌ و ملت ایران خواستار این هستند که اطلاع‌رسانی شفافی از اوضاع‌ و احوال مذاکرات صورت گیرد و وزارت امور خارجه از تناقض‌گویی پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه حملات جنایت‌کارانه آل‌سعود به یمن مظلوم ناکامی این رژیم دررسیدن به اهدافش را نشان می‌دهد، افزود: در بحران یمن سازمان‌های حقوق بشر یا حق سکوت می‌گیرند و یا جرأت دخالت ندارند اما ایران مقتدر از حق مظلوم دفاع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به شجاعت خلبان ایرانی در رساندن کمک های انسان دوستانه ملت ایران به مردم یمن، خاطرنشان ساخت: خلبان ایرانی به ‌هیچ‌ عنوان با تهدیدهای هواپیماهای آل سعود حاضر نشد آسمان یمن را ترک کند و خواستار فرود در فرودگاه یمن بود، آنان در برابر اراده و شهادت‌طلبی این خلبان ایرانی ناکام ماندند و مجبور شدند باند فرودگاه را بمباران کنند تا این خلبان نتواند بنشیند.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدنقی لطفی رژیم آل سعود را فاقد مشروعیت دانست و بیان داشت: رژیم آل سعود مانند رژیم جنایتکار و کودک‌کش اسرائیل دچار بحران مشروعیت شده است.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدنقی لطفی به سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) اشاره کرد و افزود: زینب کبری(س)، از برجسته‌ترین زنان عالم بود که در دامن عصمت و زیر نظر امامت عالی‌ترین مراتب تقوا، علم و پاک‌دامنی را آموخت و به‌عنوان یک قهرمان شناخته شد.

وی با تبریک سالروز تشکیل هلال احمر، اظهارداشت: هلال‌احمر یکی از کارآمدترین سازمان‌های امدادرسان در نظام اسلامی ایران بوده که در حوادث داخلی و خارجی تاکنون بسیار موفق عمل کرده و در زلزله سال گذشته مورموری این نهاد ارزشمند بسیار خوب و به‌موقع عمل کرد و علاوه بر آن‌هم در اربعین حسینی که سیل عظیم جمعیت از مرز مهران به عتبات عالیات تردد کردند پای‌کار بود و کارنامه موفقی از خود برجای گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.