۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 281862

سرمربی بایرن مونیخ بر این باور است که تیمش عملکرد خوبی در فصل جاری داشته است. او تاکید کرد که بایرن این شانس را دارد تا برابر بارسلونا جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

گواردیولا هنوز امیدوار است

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل برابر بارسلونا تن به شکست داد؛ شکستی که جبران آن بسیار سخت است و باعث شده تا بسیاری به انتقاد از پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی این تیم بپردازند.

بایرن مونیخ هر چند در این فصل مصدومان زیادی داشت با این حال این تیم تا دو هفته قبل عملکرد درخشانی داشت و همه به ستایش از پپ گواردیولا می‌پرداختند و از او به عنوان یک ثروت بزرگ یاد می کردند اما دو شکست برابر دورتموند در نیمه نهایی جام حدفی آلمان و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا باعث شده تا انتقادهای این روزها از گواردیولا بسیار زیاد شود و شرایط برای کار کردن این مربی اسپانیایی در بایرن سخت شود.

گواردیولا سرمربی بایرن به ستایش از عملکرد تیمش در این فصل پرداخت. او معتقد است که بایرن نتایج خوبی در این فصل به دست آورده و این شانس را دارد تا شکست سه بر صفر برابر بارسلونا را جبران کند.

سرمربی سابق آبی-اناریها گفت: شما از من می‌پرسید که بایرن در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان داده است یا نه؟ من در جواب باید بگویم،بله. من از عملکرد تیم خود راضی هستم و فصل خوبی را پشت سرگذاشته ایم. در نظر بگیرد یک تیم در یک فصل در سه جام به میدان رود. اگر این تیم در یک جام به قهرمانی برسد و در دو جام دیگر هم به نیمه نهایی راه یابد این نتیجه بدی است؟ از نظر من این تیم عملکرد خوبی داشته است و براین باورم که فصل جاری فصل بسیار خوبی برای بایرن مونیخ بود.

گواردیولا ادامه داد: من یک سوال از شما دارم. بایرن تا الان چند بار توانسته سه‌گانه فوتبال آلمان و اروپا را به دست آورد؟ بله، یک بار توانسته به این افتخار دست یابد. طبیعتا ما هم دوست داشتیم تا این موفقیت تکرار شود اما این بدین معنا نیست که ما فصل خوبی نداشتیم.

بارسلونا سه شنبه باید در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمش را برابر بارسلونا به میدان بفرستد. شاگردان گواردیولا کار بسیار سختی پیش‌رو دارند چرا که باید برای صعود به دور بعد بارسلونا را با اختلاف بیشتر از 3 گل شکست دهند و این اصلا آسان نیست، با این حال گواردیولا امیدوار است. او گفت: ما بازی خوبی را در نوکمپ به نمایش گذاشتیم اما ایده‌ال نبودیم و باید اعتراف کرد که اشتباهاتی داشتیم. برای اینکه شانسی برای صعود به فینال داشته باشیم باید در بازی روز سه شنبه بهترین نمایش را داشته باشیم. 90 دقیقه حساس دیگر باقی مانده است. در فوتبال احتمال هر اتفاقی وجود دارد و ما هنوز امید خود را از دست نداده‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.