پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: جلسه نشست هم اندیشی رؤسای عقیدتی – سیاسی ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی به منظور تقویت و توسعه امر به معروف و نهی از منکر در تالار 22 بهمن ارتش برگزار شد.

به اماته منکرات و گسترش معروفات در جامعه امیدواریم

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، در این نشست رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان به بر نامه های سال 94 اشاره کرد و  ایجاد دفتر حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و معاضدت قضایی در سازمان قضایی و همچنین دادگستری اصفهان را از برنامه های سال جاری این سازمان برشمرد.

ابراهیم مهرانفر افزود: با توجه به تصویب قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر امیدواریم شاهد اماته منکرات و گسترش معروفات در جامعه باشیم.

در این نشست معاون سازمان های نظامی و قضایی ستاد استان در خصوص جلسات ، مصوبات و اقدامات انجام شده و همدلی و همزبانی موجود در استان که مورد تاکید مقام معظم رهبری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر در ابتدای سالجاری مطالبی ایراد کرد .

وی از ایجاد دفاتر امر به معروف و نهی از منکر در منازل سازمانی و مجموعه های وابسته خبر داد.

در پایان نیز حجت الاسلام اخوان - قائم مقام دبیر ستاد استان در این نشست به روایتی از پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: دو دسته از مرم اگر اصلاح شوند جامعه نیز اصلاح می شود یکی امرا و دیگری علما که در صورت اصلاح ، جامعه به سمت پیسرفت و تکامل می رود.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.