قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال این باشگاه بدون کوچک‌ترین مسئله حاشیه‌ای درون تیمی و حاشیه ساز بیرونی، فقط به دنبال جام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور است.

تراکتور بدون توجه به حاشیه‌ها فقط به دنبال قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید عباسی در نشست هماهنگی بازی روز جمعه بین تیم‌های تراکتور و نفت تهران، اظهار داشت: باشگاه امکانات لازم را برای موفقیت تیم در این بازی به کار گرفته و اجازه ورود جزیی ترین مسئله حاشیه‌ای به تیم را نداده‌ایم تا روز جمعه با قهرمانی دل میلیون ها هوادار این تیم را شاد کنیم.

وی گفت: عوامل اجرایی و هواداران در کنار حمایت مسئولان استان مهمترین عوامل این موفقیت بوده که امید است روز جمعه ثمره این تلاش‌ها کسب جام قهرمانی باشد.

عباسی ادامه داد: شرایط برای کسب جام قهرمانی برای تراکتورسازی در فصل جاری در آخرین هفته رقابت‌ها با حضور پرشور هواداران در ورزشگاه یادگار امام (ره) مهیاست و در صورت قهرمانی، جام متعلق به تمام مردم تبریز و آذربایجان خواهد بود.

وی گفت: نگاه کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی به قهرمانی لیگ برتر بوده و تیم هم اکنون در شرایط ایده آل قرار دارد.

رئیس هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی نیز در این نشست گفت: دیدارهای هفته پایانی به جزء دربی تهران ساعت 19.30 برگزار و مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر در تبریز و اصفهان پیش‌بینی شده است.

جواد ششگلانی افزود: تبریز در سال گذشته نیز تجربه برگزاری جشن قهرمانی را دارد و این بار جشن قهرمانی در لیگ برتر را با شکوه تمام برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: هواداران در این دیدار علاوه بر حضور پرشور فقط باید به تشویق تیم خود بپردازند تا علاوه بر کاهش استرس به بازیکنان، شاهد برتری در زمین مسابقه و کسب قهرمانی تیم باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.