۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 282939

بازیکنان بایرن از حمایت تماشاگران خود در دیدار برابر بارسلونا تشکر کردند. آنها می‌گویند که با نتیجه بدی که در دیدار رفت به دست آوردند دیگر شانسی برای صعود به فینال نداشتند.

واکنش بازیکنان بایرن بعد از پیروزی برابر بارسلونا

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ در دیدار برگشت خود برابر بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد اما در نهایت این آبی-اناریها بودند که به خاطر پیروزی قاطع در دیدار رفت به فینال برلین راه یافتند.

ناکامی برابر بارسلونا باعث نشده است که بازیکنان بایرن مونیخ به تیم خود افتخار نکنند. بازیکنان بایرن بعد از پیروزی برابر بارسلونا واکنش نشان دادند. توماس مولر که زننده یکی از گل های تیمش بود می‌گوید که از حمایت هواداران شگفت زده شده است.

او گفت: باید به هواداران بایرن تبریک بگویم. حمایت آنها بی نظیر بود. احساس کردم که در زندگی همه چیز را تجربه کرده‌ام و به آنچه که خواسته‌ام رسیده‌ام. در هر دو دیدار چیزهای جالبی رخ داد. براین باورم که بایرن مونیخ شایسته صعود به فینال بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. درست است که بایرن مونیخ حذف شد اما هواداران حمایت بی نظیری داشتند و باید از همه آنها تشکر کرد. ما در دیدار رفت نتیجه بدی کسب کردیم و می‌توانم بگویم که کار ما در همان دیدار رفت تمام شد.

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ نیز از عملکرد تیمش در این دیدار راضی است. او می گوید مهار کردن مثلث هجومی بارسلونا بسیار سخت است.

لام گفت: مهار کردن مثلث هجومی بارسلونا غیر ممکن است. در طول 90 دقیقه به سختی می توان آنها را از کار انداخت. تیم بزرگی چون بارسلونا از هر فرصتی استفاده می کند و نمی توان برابر این تیم اشتباه کرد. در دیدار امشب بازی را واگذار نکردیم بلکه در اسپانیا بازنده شدیم.

او ادامه داد: درست بود که در نوکمپ با سه گل بازی را واگذار کرده بودیم اما به پیروزی در این دیدار و صعود به فینال امیدوار بودیم. ایمان خود را از دست نداده بودیم چرا که در فوتبال هر احتمالی وجود دارد. بایرن مونیخ هواداران بی نظیری دارد. با این فضای بی نظیری که خلق کرده بودند احتمال هر نتیجه ای وجود داشت. من به معجزه ایمان دارم اما باید اعتراف کنم که بارسلونا تیم بسیار بزرگی است و خیلی سریع هم توانست گل تساوی را به ثمر رساند.

مانوئل نویر، سنگربان بایرن مونیخ بعد از ناکامی تیمش در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا اینگونه واکنش نشان داد: نمی توان 5 گل خورد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. تلاش کردیم که در دیدار برگشت جبران کنیم اما کار سختی پیش رو داشتیم. بارسلونا در دیدار برگشت نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت. آنها در حملات پرتعداد بودند و این کار ما را سخت می کرد. به هر حال این فوتبال است و باید با نتایج آن کنار آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.