قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه ما باید سکو ها را نبینیم تا پیروز از این زمین خارج شویم ، گفت: امیدوارم قهرمان بازی از بین این بازی بیرون بیاید

ما باید سکو ها را نبینیم تا پیروز از این زمین خارج شویم/ امیدوارم قهرمان بازی از بین این بازی بیرون بیاید

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران با حضور در نشست خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد .


وی در خصوص شرایط دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران گفت : تراکتور و نفت مدتی است در کورس قهرمانی هستند و همیشه صدرنشینی بین این دو تیم در حال جابجایی بوده است ، امیدوارم قهرمان بازی از بین این بازی بیرون بیاید و اطمینان دارم قطعا قهرمان از بین دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران است چراکه هر دو تیم برای رسیدن به اینجا زحمت زیادی کشیده اند دیدم در بازی های تراکتورسازی همیشه حمایت های بی بدیلی صورت گرفته و همیشه مسیر های منتهی به شهر محل برگزاری بازی تراکتور پر بوده و گیر آوردن بلیط به این شهر بسیار سخت بوده است .


وی در خصوص شانس قهرمانی تیم تراکتورسازی گفت : اگر توفیق شد تیم جوان من قهرمانی را بدست آورد از هم اکنون از مردم استان و هواداران فهیم این تیم معذرت خواهی می کنم . و اگر تراکتورسازی به این مهم دست یابد از صمیم قلب از هم اکنون تبریک می گویم .


منصوریان در خصوص محرومین و مصدومین تیم خود برای دیدار فردا گفت : دیوید ویکروم را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و عباس بزارد را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت .
وی در خصوص حضور هواداران تیم تراکتورسازی گفت : در این مدت ما سوای بحث فنی روی مباحث روحی و روانی تیم کار کرده ایم ، به بازیکنانمان گفته ایم اگر بخواهیم در این بازی موفق باشیم باید بدون توجه به سکو ها بازی کنیم ، ما باید سکو ها را نبینیم تا پیروز از این زمین خارج شویم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    0 0
    ما هم براي قهمان نشدن نفت دعا ميكنيم