رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله گفت: الگوی مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) به عنوان یک خط مشی مهم برای مقابله با سیاستهای خصمانه مستکبران در جهان اسلام در حال گسترش است.

الله کرم: الگوی مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی در جهان در حال گسترش است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حسین الله کرم پنجشنبه شب در 'همایش بزرگداشت شهدای جهان اسلام و مدافعان حرم حضرت زینب(س)' در مسجد اسکندری مشهد افزود: الگوی مقاومت امام راحل از حزب الله در لبنان تا انصار الله در یمن با قوت گسترش می یابد.

وی گفت: در کشورهای منطقه اعم از عراق، لبنان، فلسطین، یمن، بحرین، عربستان و غیره شاهد افزایش این تفکر در مقابل مستکبران هستیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: امام خمینی(ره) تضاد بین دین مبین اسلام با سیاستهای ددمنشانه استکبارگران را نشان داد که همین تضاد به الگوی موفق بیداری برای مسلمانان و بیداردلان جهان اسلام تبدیل شده و امروزه این تفکر امام راحل با هدایت رهبر معظم انقلاب با قوت در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: مستبکران، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به عناوین مختلف می کوشند این تضاد را به تضاد بین تکفیریهای تحت حمایت خود با جهان اسلام تبدیل کنند.

الله کرم افزود: در شرایطی که مستکبران و عوامل سرسپرده آنها برای تخریب نمادهای دینی و مسلمانان و تجزیه کشورهای اسلامی تلاش می کنند شهدای جهان اسلام برای مقابله با این سیاستهای مستکبران و حفظ حرمهای اهل بیت(ع) قیام و جان خود را فدا کردند که از مصادیق بارز آن می توان به حضور تیپ فاطمیون در سوریه و حزب الله و انتفاضه در لبنان و فلسطین اشاره کرد.

وی گفت: شهدای جهان اسلام در عصر معاصر از شهیدان نواب صفوی و سید قطب و خالد اسلامبولی شروع شده و تا عماد و جهاد مقنیه در لبنان تا شهدای دیگر کشورهای اسلامی و دوران دفاع مقدس در ایران، شهدای مسلمان آمریکایی و جهاد اسلامی در راه دفاع از ارزشها ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی نیروهای حزب الله ادامه داد: تاکنون 250 نفر از افغانستانیها برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با داعش و تکفیریها در سوریه به شهادت رسیده اند و این شهدای افغان ثابت کردند که در این خط ثابت قدم ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش مهمترین هدف عربستان با حمایت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به یمن را دفاع از سه هزار نفر از نیروها و جاسوسان خود در این کشور و جلوگیری از پیشروی نیروهای انصار الله به سمت عدن ذکر کرد.

الله کرم گفت: به رغم میل باطنی آنها شاهد پیشروی های انصار الله و نیروهای مردمی یمنی در آن کشور هستیم.

وی افزود: مهمترین هدف ترکیه از حمایت داعش و گروههای تکفیری ضربه زدن به حکومت سوریه است و اگر ترکیه به این سیاستهای خصمانه خود ادامه دهد از درون کشور خود با آسیب پذیریهای بسیاری روبرو می شود

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.