قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی گفت: سوم خرداد با پشتیبانی مستقیم و غیرمستقیم ملت ایران محقق شد و پیروزی غرورآفرین در عملیات بیت‌المقدس متعلق به تمام ملت ایران است.

آحاد ملت ایران در حماسه سوم خرداد نقش‌آفرین بودند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان  در مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نظامی و انتظامی، پاسداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر که در ناحیه حمزه سیدالشهداء(ع) برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد با پشتیبانی مستقیم و غیرمستقیم ملت ایران محقق شد و پیروزی غرورآفرین در عملیات بیت‌المقدس متعلق به تمام ملت ایران است، زیرا همه آحاد جامعه در آن نقش‌آفرین بودند.

وی افزود: خراسان نقشی بی‌بدیل در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشت و از مقام معظم رهبری، آیت‌الله واعظ طبسی و شهید هاشمی‌نژاد به عنوان نقش‌آفرینان این حماسه می‌توان نان برد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: خراسانی‌ها در دفاع مقدس هم حماسه آفریدند و 24 هزار شهید استانهای خراسان در راه حفظ و آبادانی این آب و خاک تقدیم شد.

رشیدیان با بیان اینکه اتحاد، انسجام و طبعیت از فرمان رهبری رمز پیروزی ما بود، عنوان کرد: یاد شهدای بزرگی همچون صیادشیرازی، چراغچی، کاوه، برونسی، کلاهدوز، عباسی و دیگر شهدای عزیز را گرامی می‌داریم و افتخار می‌کنیم که فرمادهان استان به جز خراسان رضوی در سایر نقاط کشور هم نقش‌آفرین هستند.

وی تأکید کرد: حفظ وحدت و انسجام، نظم درکارها، هوشیاری و رصد دشمن، آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید و غیره را در نظامیان مقتدرمان می‌بینیم و مقام معظم رهبری خطاب به دشمنان فرمودند که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید و اگر کوچکترین گستاخی‌ای داشته باشید دندان‌هایتان در دهانتان خورد می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه یاوه‌گویی‌های غربی‌ها و آمریکایی‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در دعوت‌ها به جای کمپ دیویدها به دعوت قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) بیائیم و رئیس جمهور آمریکا جهت خوشنودی اسرائیل سخنانی را ایراد کرد که همه می‌دادند به دور منطق و صداقت بوده است.

رشیدیان گفت: حکیم ابوالقاسم فردوسی با ادب و احترامش کتاب شاهنامه را به وجود آورد و برخی از اشعار شاهنامه پاسخ خوبی برای این یاوه‌گویی‌هاست و خوب است که متن نقالی و شعرخوانی را برای آمریکایی‌ها ترجمه کنیم.

وی با اشاره به طبعیت مطلق از ولی فقیه، افزود: همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و آماده هرنوع اقدامی هستیم و تا آخرین قطره خون خود از این آب و خاک دفاع می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: این کشور آمادگی ایثار و شهادت را در جهت حفظ ارزشهای ملی خود دارد و اجازه گستاخی به احدی نخواهیم داد و با همدلی و همزبانی به سوی مؤفقیت‌های روزافزون میهن خویش گام برمی‌داریم.

*شرایط فعلی با شرایط فتح خرمشهر یکسان نیست

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه امام رضا(ع) هم در این مراسم، گفت: خداوند منان در قرآن کریم به ما امر کرده که برخی از وقایع را به عنوان ذکر قالب در دل خود نگهداریم.

وی افزود: این ذکر قالب به مناسبت سوم خرداد برگزار می‌شود و امام خمینی(ره) فرمودند که من دست شما رزمندگان را می‌بوسم، زیرا دست خدا بر سر شماست.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: امام راحل(ره) در تشویق کسانی که به بام‌های آذربایجان شرقی و غربی می‌آیند و علیه دشمن تکبیر می‌گویند فرمودند گه من دست و پای شما را می‌بوسم و در سوم خرداد هم فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، همان خدایی که دست خود را بر سر ملت ایران گذاشت و دست دشمنان را شکست.

احمدی بیان کرد: شرایط فعلی با شرایط فتح خرمشهر یکسان نیست و مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی فرمودند که اگر دشمنان غلطی بکنند اسرائیل و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: امیدواریم که پیام چنین محافلی این باشد که راه و رسم امام خمینی(ره) و شهدای عزیز ادامه یابد و امروز به برکت مدیریت امام راحل(ره) مقام معظم رهبری پیکرهای پاک شهدا وارد کشور می‌شوند.

فرمانده سپاه امام رضا عنوان کرد: به برکت مدیریت ولی فقیه دفاع جانانه از کشور یمن را در مقابل جنایات وحشیانه آل سعود شاهد هستیم و انشاالله شاهد پیروزی نهایی این ملت مظلوم در مقابل مزدوران و ستمگران عربستانی خواهیم بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.