قدس آنلاین: استاندارخراسان رضوی درآیین مراسم کلنگ زنی بیمارستان تخصصی آنکولوژی ناظران: درمشهد با کسری 2 هزارو 500 تخت بیمارستانی مواجهیم .

 مشهد با کمبود ۲ هزارو ۵۰۰ تخت بیمارستانی مواجه است

 به گزارش سرویس خراسان – قدس آنلاین ،علیرضا رشیدیان عصر دیروزدر مراسم کلنگ زنی بزرگترین بیمارستان سرطانی شرق کشور گفت: تمرکز بیمارستانها در یک منطقه خاص وتغذیه و آلاینده ها و آلودگی هوا ،  مردم را با بیماریهای صعب العلاج مواجه کرده است.

رشیدیان افزود: درحوزه سلامت، خیرین  با همت و انرژی پای کار آمدند و با توجه به اینکه مشهد 3 میلیون و 200 هزار جمعیت دارد، نیاز به کمک مردم در این زمینه هست.

وی گفت: خیرین خراسانی در همه حوزه ها درمشهد، ازجمله کمک به کودکان بی سرپرست،کودکانی که دارای مشکلات حرکتی و ذهنی هستند، و بحث سرپرستی کهنسالان، مسائل درمان و آموزش و مدرسه سازی در کشور  پیشگام بوده اند.

استاندارخراسان رضوی  با بیان اینکه مشارکت خیرین در استان درهمه زمینه ها با بودجه عمرانی استانی برابری می کند و بلکه بیشتراست، افزود: خیرین با ایثار و ظرفیت و توان خود، درمشهد حماسه های زیبایی خلق کردند.

وی گفت: دولت یازدهم، یکی از دغدغه های مردم را که بحث سلامت است  در دستورکارخود قرارداده و در مشهد با همه گستردگی درحوزه شهری و حاشیه نشینی اقدامات خوبی انجام داده است.

رشیدیان با اشاره به اقدامات دولت یازدهم در زمینه بهداشتی و درمانی درمشهد گفت: درسال گذشته نزدیک به یک میلیون و 200 هزارنفر برای بیمه سلامت ثبت نام کردند که از این تعداد،برای یک میلیون نفر دفترچه بیمه سلامت صادرشد.

وی گفت: در بهمن ماه سال گذشته مراکز بهداشتی روستایی ، روستاهای بالای 50 خانوار، خدمات رسانی مناسب انجام شد.

رشیدیان افزود: در بخش حاشیه نشین شهر مشهد با یک میلیون و 200 هزار نفرجمعیت ،  با افتتاح مراکز بهداشتی و درمانی و غربالگری، قدم جدی برداشته شده است.

 استانداردرپایان گفت: منطقه قاسم آباد مشهد، از مناطق فقیرمشهد ،از لحاظ بیمارستانی است و افتتاح بیمارستانها در این قسمت شهر، از تراکم بیمارستانها در یک منطقه خاص کم می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.