مراسم ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران با حضور رییس جمهور در حرم مطهر امام راحل برگزار شد که حاشیه های آن قابل توجه بود.

از حاشیه های سخنرانی رییس جمهور تا حضور باشکوه مردم در حرم امام

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه در حرم مطهر امام راحل برگزار و طی یک سنت همیشگی رییس جمهور سخنران ویژه این مراسم بود.

مراسم شب سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حاشیه های متنوع و مختلفی همراه بود .

زائران و ارادتمندان به امام راحل از عصر روز چهارشنبه خود را به مرقد امام خمینی(ره) رسانده و در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند.

برخی از زائران استان های مختلف کشور نیز یک روز مانده به سالگرد ارتحال امام راحل در مرقد امام حاضر شده و عشق و ارادت خود را به پیر جماران نشان دادند.

نیروهای پلیس، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، تاکسیرانی و اتوبوسرانی و سایر نهادها و ارگان های خدمت رسان نیز به زائران حرم مطهر امام راحل خدمت رسانی کرده و در آماده باش کامل به سر می بردند.

به منظور پذیرایی از زائران حرم مطهر ایستگاه های صلواتی نیز در مرقد مطهر امام راه اندازی و از زائران پذیرایی می کرد.

سخنرانی حجت الاسلام روحانی در حرم مطهر با حاشیه های همراه بود به طوری که عده ای با سر دادن شعارهایی نظیر خامنه ای زنده باد، روحانی پاینده باد و در دست داشتن پوسترهایی نظیر روحانی تنها نمی ماند از رییس جمهور حمایت می کردند.

در طرف مقابل نیز عده ای با سر دادن شعارهایی نظیر خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست چندین بار سخنرانی رییس جمهور را قطع کردند.

جمعی از مسئولان دولتی نظیر نهادیان رییس دفتر رییس جمهور و سید حسین هاشمی استاندار تهران در سخنرانی حجت الاسلام روحانی حضور داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.