پیشنهاد سردبیر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال قطع تامین بودجه جاری کشور از منابع نفتی و واریز درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی و ارائه تسهیلات از همان صندوق به بنگاه‌های خصوصی هستیم.

تسهیلات صندوق توسعه ملی به بخش خصوصی ارائه می‌شود

وی بیان کرد: بر اساس این نگاه، فعالیت قابل قبولی در مجلس انجام شده است به گونه‌ای که ما به دنبال قطع تامین بودجه جاری کشور از منابع نفتی و واریز درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی و ارائه تسهیلات از همان صندوق به بنگاه‌های خصوصی هستیم.

وی با اشاره به لایجه رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ماه‎های اخیر لایحه‌ای تحت عنوان رفع موانع تولید به مجلس شورای اسلامی آمد که پس از بررسی‌های زیاد و تلاش‌های مجلس شورای اسلامی به تصویب مجلس و به هئیت دولت ابلاغ شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز حمایت از کارآفرینان از اهداف کلیدی نظام است گفت: حضور بنده در این همایش اقتصادی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی نشان از توجه مجلس شورای اسلامی به رفع مشکلات بخش خصوصی در اقتصاد ایران است.

ابوترابی فرد با اشاره به پیام‌های منتشره از چنین همایش‌هایی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات موجود در بخش اقتصاد کشور توانسته‌ایم با مدیریت و دانش از تحریم‌های پیش روی بنگاه‌های اقتصادی نهایت استفاده را ببریم و از این تهدیدها فرصت‌هایی را به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه ما با یک مجموعه از عوامل روبه رو هستیم گفت: عوامل موجود داخلی از جمله انباشته شدن قوانین بسیار بر روی هم از کسب و کار در کشور جلوگیری می‌کند زیرا ما در این راستا با قوانینی روبه رو هستیم که در فاصله‌های کوتاه تغییر می‌کنند و دوام آن چنانی ندارند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه در برخی از مسائل نیز مشاهده می‌شود که مدیران میانی برخلاف سیاست‌های مدیران ارشد یک مجموعه با ابراز سلایق شخصی مشکلاتی را به وجود می آورند.

ابوترابی فرد با اشاره به لایحه رفع موانع تولید یادآورشد: در این لایحه به دنبال این بودیم تا قوانین به سرعت تغیر نکنند و از طرفی دیگر احکام ثابت و با ماندگاری بالایی را برای حوزه اقتصاد به تصویب برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.