سینا حسینی : باورش سخت است، اما اگر چند روز دیگر شاهد انتشار خبر حضور دوباره مدیرعاملی جنجالی باشگاه پرسپولیس در این مجموعه بودید، ...

وزارت ورزش دوباره پرسپولیس را به سیاسی می دهد؟

 زیاد تعجب نکنید، چون بنا بر ادعای برخی رسانه های نزدیک به وزارت ورزش و جوانان، ممکن است بر اساس تصمیم معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان بار دیگر اختیار مدیریت باشگاه پرسپولیس به حمید سیاسی، سرمایه دار جنجال ساز معروف واگذار شود.

به نظر می رسد مسؤولان وزارت ورزش علاقه‌مندند بار دیگر از حمیدرضا سیاسی و یا نزدیکانش به عنوان اسپانسر سرخابی ها استفاده کنند، به همین دلیل مقدمات این کار در حال انجام است و به احتمال زیاد این اتفاق عجیب بزودی روی خواهد داد تا یک بار دیگر باشگاه پرسپولیس به کانون خبرسازی فوتبال ایران تبدیل شود.

به نوشته نامه؛ با منتفی شدن مزایده سرخابی ها، قرار شده بار دیگر وزارت ورزش در مورد آنها تصمیم گیری کند و با کنار رفتن امیر خادم نیز تصمیم گیری به نصرا... سجادی سپرده شده است. قرار است بزودی تغییراتی در هیأت مدیره و کادر مدیریتی دو باشگاه انجام شود که به احتمال زیاد به انتخاب مدیران عامل جدید نیز منجر خواهد شد. انتخاب اسپانسر اما اصلی ترین برنامه برای سرخابی هاست و همه منتظرند تا ببینند کدام شرکتها و یا اشخاص برای حمایت مالی سرخابی ها اعلام آمادگی می کنند.

از وزارت ورزش خبر می رسد که حمیدرضا سیاسی برای حضور دوباره بی علاقه نیست و در همین راستا مذاکراتی نیز انجام شده است. از سوی دیگر سبک دست نیز گزینه اصلی برای استقلال است؛ شخصی که اعلام شده از سوی سیاسی معرفی شده و جزو نزدیکان وی محسوب می شود و بعید نیست که یکی از همین نزدیکان نیز اسپانسر پرسپولیس شود!

اعتراف رسانه نزدیک به وزارت ورزش و جوانان به مذاکره سجادی و حمید سیاسی   با واکنشهای متفاوتی روبرو شد،هرچند هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی دستگاه ورزش تأیید نشده، اما منتقدان بر این عقیده اند که انتشار این خبر مقدمه چینی برای ورود حمید سیاسی به مجموعه پرسپولیس است، به همین منظور این خبر به صورت گمانه زنی در رسانه ها منتشر شد تا تبعات احتمالی پدیدار شود.

گویا حمید سیاسی آمادگی خود را برای حضور دوباره‌اش در مجموعه پرسپولیس اعلام کرده و از آنجا که مسؤولان وزارت ورزش و جوانان برابر قانون موانع زیادی برای اداره باشگاه پیش رو دارند، تصمیم دارند برای دومین بار به این سرمایه گذار جنجالی واگذار کنند تا به این ترتیب پرسپولیس را از بحران کنونی فعلی رها کنند، اما برابر شنیده های نیمه رسمی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری پرسپولیس به سیاسی باید از قوه قضاییه استعلام بگیرد، چون در صورت مخالفت قوه قضاییه این کار ممکن نیست و مشکلات جدیدی برای باشگاه پرسپولیس به وجود خواهد آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۶۶۶ IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    اخه چرا این ادمو دوباره میخواید بیارید... ما پرسپولیسیا هدایتی رو میخوایم..به کی باید بگیم
  • 666666 IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    آخه این سیاسی چی ازجونه پرسپولیس میخوادبابا اونکه استقلالیه بره توهمون استقلال دیگه بسته دیگه این تیمو چقدرمیخوای بکوبی
  • رضا IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    لعنت براین دولت تدبیروامیدلعنت بروزیرورزش بااین تصمیمات بچه گانه وخریتشان،توسیاست که حرف رهبری معظم راگوش نمیکنیدتوفوتبال هم توجهی به مردم نداریدبریدخفه بشید
  • قرمزته IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    آقای سیاسی خواهشا بیخیال پرسپولیس بشید. با تشکر