قدس آنلاین : رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد از زائران خارجی حادثه دیده عیادت کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از زائران عرب حادثه دیده در مشهد عیادت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا علاء الدین بروجردی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این دیدار در جریان روند درمان زائران مزبور قرار گرفت.

وی در تشریح علت سفر خود به مشهد گفت: به رسم میهمان نوازی ایرانی بویژه که این افراد زائران بارگاه منور رضوی هستند بر خود لازم دانستم برای عیادت از آنان به مشهد سفر کنم.

وی اظهار کرد: استفاده غیر اصولی و خارج از استاندارد از سموم برای دفع حشرات موجب مسمومیت زائران غیرایرانی و فوت چهار کودک و نوجوان به علت مقاومت کمتر بدنی آنان شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی افراد بستری شده خوب است افزود: تمام تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای درمان و مداوای این افراد فراهم است و مراقبت های پزشکی و پرستاری بطور منحصر به فرد به این بیماران ارائه می شود.

بروجردی گفت: تعدادی از بیماران پس از مداوا و اطمینان پزشکان از سلامتی آنها از بیمارستان ترخیص شده و برخی به منظور مراقبت بیشتر همچنان تحت درمان هستند که به زودی مرخص می شوند.

وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان افزود: با توجه به تمایل خانواده های افراد فوت شده بر دفن اجساد عزیزانشان در جوار مضجع شریف رضوی مراحل قانونی این امر در حال پیگیری است.

در این دیدار زائران خارجی بستری شده نیز از روند درمان و رسیدگی کادر پزشکی ابراز رضایت کردند.

این گروه از زائران عربستانی در قالب کاروان 60 نفره سیاحتی و زیارتی به مشهد سفر کرده بودند که از روز گذشته 36 نفر آنان با علائم مسمومیت در بیمارستان امام رضا (ع) این شهر بستری شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.